Η τελευταία επίθεση έγινε το 2012, αλλά ακόμη και σήμερα το βασίλειο υφίσταται τις συνέπειες. Οι τουρίστες έχουν γίνει πιο δύσπιστοι και πιο προσεκτικοί. Οι αρμόδιοι της χώρας αναζητούν στρατηγική για να διατηρήσει η χώρα την προνομιακή της θέση μέσα στον αδυσώπητο ανταγωνισμό.
«Ασφαλής προορισμός το Μαρόκο»
Έτσι το Μαρόκο διαφημίζεται με τη βοήθεια και της μουσικής γκνάουα. Διαφημίζει τις παραλίες, τα ανάκτορα, τη φύση και τα γήπεδα γκολφ. Παρόλα αυτά ο αριθμός των τουριστών μειώθηκε και πέρυσι. «Δεν είναι και κανένα δράμα,» λέει ο Αμπντεραφί Ζουίτεν, επικεφαλής του οργανισμού προώθησης του τουρισμού στο Μαρόκο...
www.driveandtravel.gr