Η παραδοχή της Μαρίας Σαράποβα, ότι βρέθηκε θετική στην ουσία meldonium, σόκαρε την αθλητική κοινότητα, όμως φαίνεται πως λειτούργησε... διαφημιστικά για τους συντοπίτες της.
Σύμφωνα με έρευνα της εταιρίας «DSM Group» οι πωλήσεις υπερδιπλασιάστηκαν στη Ρωσία, την ίδια μέρα με την ανακοίνωση της Ρωσίδας σταρ.
Συγκεκριμένα, πωλήθηκαν 78.300 κουτιά meldonium το διάστημα μεταξύ 7-13 Μαρτίου, δηλαδή 220% περισσότερα από ότι την προηγούμενη εβδομάδα.
Υπενθυμίζουμε πως η Μαρία Σαράποβα συγκάλεσε έκτακτη συνέντευξη Τύπου στις 7 Μαρτίου, για να ανακοινώσει ότι βρέθηκε θετική στην συγκεκριμένη απαγορευμένη ουσία, στο Αυστραλιανό OPEN.
«Το σκάνδαλο λειτούργησε ως πολύ καλή διαφημιστική προώθηση για το meldonium, αφού έγινε γνωστό σε ένα πολύ μεγαλύτερο κοινό», σχολίασε ο επικεφαλής της έρευνας, και συνέχισε λέγοντας: «Οι άνθρωποι νιώθουν πως αν η Σαράποβα εμπιστεύτηκε ένα τέτοιο φάρμακο, τότε θα βοηθάει αρκετά».