Η Nike αποκάλυψε σήμερα ολόκληρη τη συλλογή της από παπούτσια, ρούχα και εξοπλισμό, τόσο για τους παίκτες όσο και τους οπαδούς, μια συλλογή στην οποία κυριαρχεί η καινοτομία. Ο σχεδιασμός της νέας ποδοσφαιρικής συλλογής εμπνέεται από τους ποδοσφαιρικούς αγώνες που πρόκειται να διεξαχθούν το καλοκαίρι στη Βραζιλία.

«Το φετινό καλοκαίρι αποτελεί ορόσημο για το άθλημα, και την τέλεια ευκαιρία για να παρουσιάσει η Nike την επαναστατική σχεδίαση των προϊόντων της», δήλωσε ο Mark Parker, President and CEO. «Στιγμές σαν κι αυτές που θα ζήσουμε φέτος το καλοκαίρι στη Βραζιλία μας επιτρέπουν να δώσουμε έμφαση στην καινοτομία, δεδομένου ότι προσπαθούμε να διασφαλίσουμε όλα τα δυνατά πλεονεκτήματα για τους αθλητές που θα αγωνιστούν στο μεγαλύτερο ποδοσφαιρικό γεγονός παγκοσμίως».

ATHLETE JOURNEY – ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ

Όλες οι εντός και εκτός έδρας εμφανίσεις για τις δέκα ομοσπονδίες που θα εμφανιστούν με προϊόντα της Nike στη Βραζιλία παρουσιάστηκαν σε ένα ξεχωριστό event σήμερα στη Μαδρίτη. Οι εμφανίσεις συνδυάζουν καινοτόμες λύσεις υψηλής τεχνολογίας σχεδιασμένες για να εξασφαλίζουν δροσιά για τους παίκτες, όπως το σύστημα αερισμού τύπου ‘laser-cut’, το ειδικά σχεδιασμένο πλέγμα και η τεχνολογία ‘Nike Dri-FIT’. Είναι επίσης φιλικά προς το περιβάλλον, εφόσον κάθε εμφάνιση έχει κατασκευαστεί από ύφασμα κατασκευασμένο από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια. Κάθε εμφάνιση έχει πολιτιστικά σχεδιαστικά στοιχεία που είναι μοναδικά για κάθε χώρα.

Η Nike δημιούργησε επίσης μια συλλογή από είδη που μπορούν να φορούν οι παίκτες σε διάφορες στιγμές κατά τη διάρκεια του τουρνουά. Η συλλογή “athlete journey”, που δημιουργήθηκε υπό την επίβλεψη του Martin Lotti, Creative Director for Nike Football, προσφέρει στους αθλητές τον απαραίτητο εξοπλισμό για όλες τις περιστάσεις, από το ζέσταμα, την παράταξη για την ανάκρουση του εθνικού ύμνου, το παιχνίδι και την προπόνηση, μέχρι τις εμφανίσεις στα μέσα ενημέρωσης, τα ταξίδια και τα διαλείμματα στο προπονητικό κέντρο.

«Ο στόχος ήταν να δημιουργήσουμε αντιπροσωπευτικά και αξιομνημόνευτα κομμάτια για να τα φορούν οι παίκτες κατά την παραμονή τους στη Βραζιλία», εξήγησε ο Lotti. «Αυτή είναι η πιο σημαντική στιγμή στην ποδοσφαιρική καριέρα των παικτών, και θέλουμε να τους εξασφαλίσουμε τα καλύτερα προϊόντα που θα τους βοηθήσουν να πετύχουν την υψηλότερη απόδοση εντός γηπέδου και θα αποτελέσουν πηγή έμπνευσης γι’ αυτούς εκτός γηπέδου».

«Αρχικά προσπαθήσαμε να καθορίσουμε ποιές στιγμές του τουρνουά θα απαιτούν ειδική ενδυμασία και στη συνέχεια συναντηθήκαμε με τους παίκτες και τις ομοσπονδίες προκειμένου να προσδιορίσουμε τα προϊόντα και τα διαφορετικά μοντέλα. Θέλουμε να τονίσουμε την κάθε στιγμή προσφέροντας ανώτερης ποιότητας προϊόντα και διαφορετικά μοντέλα».

«Για την προπόνηση, προσφέρουμε στους παίκτες τα προϊόντα μας με τον μεγαλύτερο βαθμό καινοτομίας. Οι τσάντες των παικτών θα περιλαμβάνουν όλα τα είδη: το Select Training Top, Perforated Shell, LS Mid-Layer Tee, Woven Jacket & Short, διευκρίνισε ο Lotti. «Τα καινοτόμα αυτά προϊόντα συνδυάζουν την υψηλή απόδοση με την ωραία εμφάνιση. Οι παίκτες δηλώνουν ότι, αν έχουν ωραία εμφάνιση, τότε νιώθουν καλά και παίζουν επίσης καλά».

ΕΚΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ

Ο Lotti και η ομάδα του σχεδίασαν και μια ευρεία γκάμα από μοντέρνα είδη για τους οπαδούς και τις εκτός γηπέδου εμφανίσεις, με χαρακτηριστικά της κάθε ομοσπονδίας.

Ο κατάλογος προϊόντων εκτός γηπέδου περιλαμβάνει τα: N98 Track Jacket, Nike League Polo, Nike Tech Pant, Tech Fleece Full Zip Hoody, IRD Saturday Jacket και Tiempo ’94.

Το κορυφαίο κομμάτι της συλλογής συνδυάζει την κληρονομιά της Nike με την τελευταία λέξη της καινοτομίας. Πρόκειται για το Tech Fleece N98 Track Jacket, που συνδυάζει την κλασική σιλουέτα του N98, που πρωτοφόρεσε η Selecao το 1998 στη Γαλλία, με το πιο πρόσφατο καινοτόμο κομμάτι της Nike Sportswear, το Tech Fleece. Το κομμάτι αυτό δημιουργήθηκε για τη Βραζιλία, την Αγγλία και τη Γαλλία —ομοσπονδίες που υποστηρίζει η Nike και οι έχουν κάνει πετυχημένες εμφανίσεις σε προηγούμενες διοργανώσεις.

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ

«Οι συλλογές αυτές επιτρέπουν στους παίκτες να είναι κομψοί και εκτός γηπέδου, ενώ είναι διαθέσιμες και για τους οπαδούς που θέλουν να εκφράσουν την υποστήριξή τους», δήλωσε ο Lotti. «Ωστόσο, γνωρίζουμε ότι το ποδόσφαιρο εμπνέει τους ανθρώπους παντού και γι’ αυτό δεν ασχοληθήκαμε αποκλειστικά και μόνο με τους παίκτες. Συνεργαστήκαμε με την ευρύτερη σχεδιαστική κοινότητα της Nike για την υλοποίηση πολλών projects που σχετίζονται με το φετινό καλοκαίρι».

Μεταξύ των projects αυτών που άντλησαν την έμπνευσή τους από το ποδόσφαιρο ήταν και μια συνεργασία με την ομάδα Nike Skateboarding και τον γραφίστα Flip. Η συλλογή αυτή περιλαμβάνει τρεις limited edition μπλούζες για τη Βραζιλία (εντός και εκτός έδρας) και για τις ΗΠΑ (εκτός έδρας). Για τις μπλούζες αυτές χρησιμοποιούνται τα ίδια υλικά και οι ίδιες καινοτομίες με την επίσημη φανέλα των αγώνων, που θα φορεθεί από τους παίκτες στα γήπεδα φέτος το καλοκαίρι. Η special αυτή μπλούζα θα φορεθεί φέτος το καλοκαίρι στο Nike SB World Tour από διάφορους αθλητές, μεταξύ των οποίων και οι Luan Oliveria και Sean Malto.

ΕΠΕΚΤΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ

Η ομάδα του Lotti συνεργάστηκε επίσης με τις ομάδες Women’s Training, Nike+, Hurley και Jordan Brand για τη δημιουργία προϊόντων εμπνευσμένων από το ποδόσφαιρο στη Βραζιλία.

Η Hurley δημιούργησε ειδικές εκδόσεις του εμβληματικού της Phantom Board Short για τις εθνικές ομάδες της Βραζιλίας των ΗΠΑ και της Γαλλίας. Τα σχέδια σε κάθε σορτς δημιουργήθηκαν βάσει της φανέλας της κάθε ομάδας, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα κτις καλύτερες καινοτομίες σχεδιασμού για υψηλές αποδόσεις στο surfing.

Για τις γυναίκες οπαδούς, η ομάδα Women’s Training δημιούργησε το ‘Tights of the Moment’, εμπνευσμένο από τις ομάδες της Βραζιλίας, της Γαλλίας, της Αγγλίας και των ΗΠΑ, καθώς και μια ειδική έκδοση του Nike Free Bionic 1.0 με σχέδια που συνδυάζονται με το καθένα από τα κολάν.

Η Jordan Brand δημιούργησε μια ειδική έκδοση του Air Jordan 6 προς τιμή της προσπάθειας που θα καταβάλει η ομάδα της Βραζιλίας να εξασφαλίσει το έκτο της αστέρι.

«Ο Neymar θαυμάζει τον Jordan. Ο Jordan θαυμάζει τη Βραζιλία για το στιλ παιχνιδιού της. Η ομάδα διάλεξε το Air Jordan 6 για να παρακινήσει την ομάδα της Βραζιλίας να παλέψει για την έκτη της νίκη», εξήγησε ο Lotti. Η συλλογή την οποία εμπνεύστηκε και δημιούργησε η Jordan Brand θα κυκλοφορήσει τις ερχόμενες εβδομάδες.

Η παρουσίαση της καλοκαιρινής ποδοσφαιρικής συλλογής περιελάμβανε και το Nike+ Fuel Band, σε έκδοση Yellow Gold METALUXE. Δημιουργήθηκε μόνο για τους παίκτες και το προσωπικό των ομάδων της Βραζιλίας, της Αγγλίας, της Γαλλίας και των ΗΠΑ, έχει το λογότυπο της ομοσπονδίας χαραγμένο πάνω στη χρυσαφί αγκράφα και ένα γραφικό ‘picahau’ χαραγμένο πάνω στο χρυσαφί κλείδωμα του προϊόντος.

Το σχέδιο αυτό εμφανίζεται και σε μια περιορισμένη έκδοση της μπάλας Nike Ordem που κυκλοφόρησε στα τέλη του 2013 και χρησιμοποιείται από όλες τις ομοσπονδίες που συνεργάζονται με τη Nike. H Nike είναι και ο επίσημος χορηγός για τις μπάλες που χρησιμοποιούνται στις Barclays Premier League, La Liga, Serie A (Ιταλία), καθώς και σε όλους τους αγώνες που διοργανώνει η ποδοσφαιρική ομοσπονδία της Βραζιλίας (CBF).

Για επιπλέον πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό επισκεφθείτε το: http://nikeinc.com/news/p4099324fb5dba9a247bf1e5507a679a8/sneak_peek#/inline/29322 και παρακολουθήστε το https://www.facebook.com/NikeFootballGreece για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα της Nike!

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube