Τα τελευταία 10 χρόνια, το Armani Code είναι ένα πετυχημένο κεφάλαιο της ιστορία των αρωμάτων του οίκου Giorgio Armani.
Τα τελευταία 10 χρόνια, το Armani Code είναι ένα πετυχημένο κεφάλαιο της ιστορία των αρωμάτων του οίκου Giorgio Armani.
Σήμερα είναι 4ο σε πωλήσεις παγκοσμίως. Το 2014, o Giorgio Armani για πρώτη φορά, επέλεξε το πρόσωπο ενός σταρ του Χόλιγουντ, του Chris Pine, για να ενσαρκώσει τη φυσική κομψότητα και το χάρισμα της αποπλάνησης Armani σε μια νέα διαφημιστική καμπάνια.
H νέα καμπάνια, που παρουσιάστηκε στους δημοσιογράφους διεθνώς στη θρυλική Saatchi Gallery του Λονδίνου, παρουσία του Chris Pine, λανσάρετε σε όλη την Ευρώπη στις 22 Μαΐου και αμέσως μετά στις ΗΠΑ.
Η ιστορία μιας εμμονής
Το φιλμ αφηγείται την ιστορία της συνάντησης ενός άνδρας και μιας γυναίκας καθώς περνούν ταυτόχρονα μέσα από μια περιστρεφόμενη πόρτα. Εκείνη τον κοιτά, πιστεύει ότι τον βλέπει παντού, δεν μπορεί να σκεφτεί τίποτα άλλο παρά μόνο εκείνον… Unforgettable.
Η digital καμπάνια #UnforgettableCodes
To νέο τηλεοπτικό σποτ συμπληρώνεται από μια ολοκληρωμένη digital καμπάνια που
υποστηρίζει το πνεύμα του Armani Code: αποπλάνηση. Όπως πάντα στον Giorgio Armani, και σε αυτή τη digital καμπάνια, η κομψότητα χαρακτηρίζει το αποκλειστικό περιεχόμενο που αποτελείται από:
- Την εμπειρία « Are you Unforgettable?”
- Tους Codes of Seduction, τους κώδικες που ανακαλύπτεις και μοιράζεσαι
- Αποκλειστικό υλικό με τον Chris Pine
- Το soundtrack που μπορεί κανείς να κατεβάζει δωρεάν: Barker by Harshman