Το χρονικό ενός… προαναγγελθέντος θανάτου ζήσαμε τους τελευταίους μήνες, όταν και η LucasArts Entertainment πέρασε στα χέρια της Disney.
Η απόφαση του 2012 μπορεί σε πολλούς να έδωσε θάρρος, οδηγώντας τους σε βιαστικά συμπεράσματα, ωστόσο η κατάσταση φαινόταν από την αρχή ότι δε θα έχει ωραίο τέλος.
Έτσι, στις 3 Απριλίου του 2013, η Disney Interactive ανακοινώνει το κλείσιμο του studio, την απόλυση των εργαζομένων και την έναρξη διαχείρισης των franchises με τη λογική του licensing.
Γιατί έγινε όμως γνωστή η LucasArts πέραν των Star Wars και Indiana Jones games; Ας κάνουμε ένα ταξίδι στο παρελθόν…
Το 1982, η LucasFilm του George Lucas βλέπει στην αγορά των video games ένα πεδίο δράσης, μιας και η βιομηχανία φαινόταν ότι θα εξελιχθεί και θα παρουσιάσει τεράστια ανάπτυξη.
Έτσι, τον Μάιο της ίδιας χρονιάς, ο γνωστός άνθρωπος του κινηματογράφου με την ομάδα του, συνεργάζονται με την Atari και ιδρύουν την LucasArts. Ως αποτέλεσμα αυτής της ενέργειας είναι τίτλοι όπως τα Rescue on Fractalus και Ballblazer, τα οποία και εμφανίστηκαν το 1984 με τη σφραγίδα LucasFilm Games για τον Atari 5200 και ένα χρόνο μετά για προσωπικούς υπολογιστές από την Epyx.
Στην πορεία προέκυψαν αρκετά ακόμη games, με χαρακτηριστικότερο το Maniac Mansion που έγραψε τη δική του ιστορία στην αγορά των adventures.
To Maniac Mansion κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο του 1987 για Commodore 64 και Apple II, φέροντας την υπογραφή των Ron Gilbert και Gary Winnick και εστιάζοντας αρκετά στο χιούμορ, κάτι που έγινε και κάτι σαν σφραγίδα για την εν λόγω κατηγορία παραγωγών της LucasArts.
Τρία χρόνια μετά (1990), η LucasFilm Games μεταφέρεται στην LucasArts Entertainment Company, μαζί με τις Industrial Ligth & Magic και Skywalker Sound, οι οποίες στην πορεία ενοποιούνται και μετονομάζονται σε Lucas Digital Ltd. Εκείνη την περίοδο, αποφασίζεται και η ξεχωριστή ονομασία του τομέα και γεννιέται ουσιαστικά η ονομασία LucasArts.
Διαβάστε τη συνέχεια του αφιερώματος εδώ