Είναι αλήθεια ότι πολλοί θέλουν να κάνουν τον ξενοδόχο, είτε από φιλοδοξία είτε επειδή έχουν χρήματα προς επένδυση. Ωστόσο, δεν τα καταφέρνουν όλοι καλά, ίσως επειδή δεν φθάνει μόνο το «θέλω». Χρειάζεται και το «γνωρίζω». Και δεν έχουν άδικο αυτοί που λένε: έκαστος στο είδος του…
Στη HotelBrain διαθέτουν αυτήν την εξειδίκευση και το αποδεικνύουν με κάθε τρόπο: από τα ξενοδοχεία που αυξάνουν στο χαρτοφυλάκιό της, μέχρι και τα βραβεία που κερδίζει. Στόχος της εταιρείας παραμένει ένας: να κάνει το κάθε ξενοδοχείο καλύτερο σε κάθε επίπεδο και να αλλάξει η νοοτροπία στην ξενοδοχία.
Το 2016 κλείνει με έναν εντυπωσιακό τρόπο για μια εταιρεία που ξεκίνησε πριν από 15 χρόνια, από τον πρόεδρό της Πάνο Παλαιολόγο και πλέον έχει γίνει brand name.
Ξεκινώντας τα δεδομένα, η διεθνώς διακεκριμένη HotelBrain, διαθέτει πολύχρονη και επιτυχημένη εξειδίκευση στον τομέα της ολιστικής διαχείρισης ξενοδοχειακών μονάδων...
Περισσότερα στο www.driveandtravel.gr