Η συγκεκριμένη ενέργεια έγινε τηρώντας το χρονοδιάγραμμα που καθορίζεται στον Κανονισμό 913/2010/EU του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου.

Ως διαδρομή του RFC7 ορίστηκε η εξής: Πράγα – Βιένη / Μπρατισλάβα – Βουδαπέστη – Βουκουρέστι – Κονστάντα και Βιντίν – Σόφια – Θεσσαλονίκη - Αθήνα. Επτά ευρωπαϊκές χώρες, δηλαδή η Τσεχική Δημοκρατία, η Σλοβακία, η Αυστρία, η Ουγγαρία, η Ρουμανία, η Βουλγαρία και η Ελλάδα, με 8 διαχειριστές σιδηροδρομικής υποδομής και ένα φορέα κατανομής χωρητικότητας, ίδρυσαν το διάδρομο, με στόχο να οικοδομηθεί μια ουσιαστική σύνδεση μεταξύ της Κεντρικής και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, καθώς και της Ασίας μέσω των λιμένων της Μαύρης Θάλασσας και του Αιγαίου Πελάγους, προσφέροντας αξιόπιστες μεταφορικές υπηρεσίες βασιζόμενες σε εναρμονισμένους τεχνικούς και διαδικαστικούς όρους.

Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube