Στην προσπάθεια της χώρας μας, να αυξήσει το συνολικό αριθμό των επισκεπτών της καθ΄ όλη τη διάρκεια του χρόνου, ο ΕΟΤ συνεργάστηκε με την Expedia Media Solutions, και ανέπτυξε την εν λόγω εκστρατεία προβολής, επικεντρώνοντας σε τέσσερις πυλώνες: Κουλτούρα, Γαστρονομία, Περιπέτεια, Ελεύθερος χρόνος και σε τέσσερις προορισμούς: Αθήνα, Πελοπόννησος, Θεσσαλονίκη και Κρήτη.
Η καμπάνια εκμεταλλεύτηκε την δυναμική των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης διαχειρίζεται με μεγάλη επιτυχία ο Ε.Ο.Τ.( Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, YouTube, Google+,Tumblr,Flickr, Foursquare, blog) αλλά και της επίσημης ιστοσελίδας του Οργανισμού www.visitgreece.gr, η οποία και προσέλκυσε το έντονο ενδιαφέρον των συμμετεχόντων στο διαγωνισμό.
Εξάλλου, ιδιαίτερη έμφαση στην αύξηση του τουριστικού ρεύματος από την Κίνα δίνει η αναπληρώτρια υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Έλενα Κουντουρά. Στο πλαίσιο αυτό η κ. Κουντουρά προχωρά σε συντονισμό ενεργειών προκειμένου η χώρα μας να δεχθεί φέτος ακόμη περισσότερους κινέζους επισκέπτες.
Με αφορμή τη διεθνή έκθεση τουρισμού GITF στη Γκουαντζού της Κίνας, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού συμμετείχε υπό τον Γενικό Γραμματέα Πάνο Λειβαδά ο οποίος συναντήθηκε με σημαντικούς κινέζους τουριστικούς πράκτορες της νότιας Κίνας που δραστηριοποιούνται στην χώρα μας, όπως την CTS και την CGZL και συζήτησε την συνεργασία μαζί τους...
www.driveandtravel.gr