Οι νέες στατιστικές για τη θεαματική αύξηση του τουρισμού στην Αττική (για πρώτη φορά τα τελευταία δέκα χρόνια) και τα πρόσφατα ρεπορτάζ σε όλα τα τηλεοπτικά δίκτυα, δικαιώνουν τη στρατηγική της διεθνούς καμπάνιας «Athens Live» της Περιφέρειας Αττικής.

Η πολύπλευρη αυτή εκστρατεία σε ευρωπαϊκά ΜΜΕ και στο διαδίκτυο μπορεί να υπήρξε «αθόρυβη» στην Ελλάδα, όμως η ακριβής στόχευσή της και το ποιοτικό της επίπεδο αποδίδουν πολλαπλά αποτελέσματα, που μόλις τώρα μπορούν να αποτιμηθούν σωστά. Η Αθήνα, που επί δέκα χρόνια είχε ραγδαία πτώση της τουριστικής κίνησης, σημειώνει άνοδο για πρώτη φόρα.

Η ιδιαιτερότητα του city break που διαφήμισε στην Ευρώπη η εκστρατεία της McCann για την Περιφέρεια Αττικής, συνέβαλε αποφασιστικά στο να προσελκύσει ένα πρωτοφανή αριθμό τουριστών στην πρωτεύουσα, όχι μόνο κατά τη διάρκεια της θερινής τουριστικής περιόδου, αλλά και από τον Σεπτέμβριο μέχρι σήμερα, έτσι που να παρατηρούνται (σύμφωνα με τα ελληνικά ΜΜΕ) “ουρές τουριστών στην Ακρόπολη μέσα στο χειμώνα”.

Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube