Στους παράγοντες, που αποσπούν την προσοχή και “ροκανίζουν” το χρόνο των εργαζομένων, πλήττοντας την παραγωγικότητα των εταιρειών, περιλαμβάνεται η διαχείριση της ψηφιακής αλληλογραφίας. Σύμφωνα με την Αυστραλιανή εταιρεία λογισμικού Atlassian, οι εργαζόμενοι λαμβάνουν, κατά μέσο όρο, περισσότερα από 300 ηλεκτρονικά μηνύματα την εβδομάδα, ενώ ο μέσος εργαζόμενος ελέγχει το ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο 36 φορές την ώρα.
“Δυστυχώς, το πρόβλημα είναι βαθύτερο από την αντιμετώπιση ενός μεγάλου όγκου μηνυμάτων. Έχει εκτιμηθεί ότι οι εργαζόμενοι χρειάζονται περίπου 16 λεπτά για να ανακτήσουν την προσοχή τους στην εργασία μετά από την διαχείριση των ηλεκτρονικών τους μηνυμάτων”, διαπιστώνει η εταιρεία Regus...
www.driveandtravel.gr