Με τίτλους όπως: «Η Αναγέννηση της Αθήνας», «Νέα αστέρια στην Αθήνα», «Ήρθε η ώρα και πάλι για την Ελλάδα» και «Δημιουργικότητα μέσα από την κρίση» γερμανικά ΜΜΕ φιλοξένησαν άρθρα τα οποία εκθείαζαν την πολιτιστική αναγέννηση της πόλης, την μοναδικότητα της Αθηναϊκής Ριβιέρας και την ομορφιά των νησιών του Αργοσαρωνικού. Σε έναν χρόνο, πάνω από 35 δημοσιεύματα ήταν το αποτέλεσμα των στοχευμένων ενεργειών της Marketing Greece σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών, Αττικής & Αργοσαρωνικού και την Aegean.
Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr