Ογδόντα διεθνείς τουριστικοί παράγοντες κάθονται στο ίδιο τραπέζι με εκπροσώπους 100 ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και αναλύουν τις εξελίξεις στη διεθνή αγορά τουρισμού και συνεδρίων. Παρίστανται εκπρόσωποι και ομιλητές από τις διοικήσεις φορέων διεθνούς εμβελείας, όπως η Παγκόσμια Ομοσπονδία Τουρισμού Νεότητας (WYSE), η Διεθνής Ένωση Διοργανωτών Συνεδρίων (MPI) κά.
Καθ' όλη τη διάρκεια του διημέρου, χθες και σήμερα, πραγματοποιούνται δεκάδες προγραμματισμένες συναντήσεις μεταξύ φορέων και επιχειρήσεων, όλες στο αμφιθέατρο του νέου Μουσείου της Ακρόπολης.
Η διοργάνωση Travel Trade Athens, που θα πραγματοποιείται σε ετήσια βάση και αφορά μόνον την περιοχή της Αθήνας, αποφασίστηκε και υλοποιείται στο πλαίσιο της στρατηγικής του δήμου Αθηναίων για την τουριστική προβολή της πόλης.
Η Αθήνα, είναι δυστυχώς, ίσως η μόνη προτεύουσα της Ευρώπης που δεν αποτελεί τον λεγόμενο city break προορισμό, δηλαδή για επίσκεψη Σαββατοκύριακο. Να μου πείτε έτσι όπως έχει η κατάσταση στην πρωτεύουσα, ούτε καν προορισμός διακοπών περισσότερων ημερών δεν είναι, ωστόσο η κατάσταση πρέπει να αντιστραφεί εάν θέλουμε περισσότερο και πιό ποιτικό τουρισμό στη χώρα μας.
Γι' αυτό λοιπόν, συντονισμένες προσπάθειες ανάδειξης των προτερημάτων της πόλης, των επισκέψιμων χώρων, των μουσείων, των θεάτρων, των κινηματογράφων, της νυκτερινής ζωής, μπορούν να αποφέρουν αποτελέσματα.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής