*Οι βασικές επιτυχίες της καμπάνιας «all in or nothing».
*Με 1.590.000 συζητήσεις, η adidas ήταν το πιο πολυσυζητημένο brand του 2014 FIFA World Cup Brazil™
*5.800.000 νέοι followers σε όλες τις social media πλατφόρμες της adidas.
*Με αύξηση 14,5%, η ποδοσφαιρική κοινότητα της adidas ήταν η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη στα social media.
*Με περισσότερα από 38.000.000 views, η adidas ήταν το πιο δημοφιλές brand στο YouTube, με βάση τα video που αναρτήθηκαν κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης.
2.980.000 άτομα ακολούθησαν την @brazuca στο Twitter κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, αυξάνοντας τον αριθμό των followers του λογαριασμού κατά 603%4.
*Με 917.000 αναφορές, το #allin ήταν το brand hashtag με τη μεγαλύτερη απήχηση στο Twitter.