Η μάρκα παρέδωσε συνολικά 355.000 οχήματα, 10,6% περισσότερα από το 2012 (321.000 οχήματα), διαθέτοντας έτσι τον μεγαλύτερο όγκο οχημάτων μέσα στην τελευταία πενταετία.

Στη βασική της αγορά, αυτή της Δυτικής Ευρώπης, η Seat με την αύξηση κατά 9,4% που σημείωσε, κατάφερε να πλασαριστεί ανάμεσα στις μάρκες με την μεγαλύτερη ανάπτυξη μέσα σε μία αγορά αυτοκινήτου που στο σύνολό της συνέχισε να συρρικνώνεται. Η μάρκα πούλησε στην αγορά αυτή 273.200 οχήματα, 23.500 περισσότερα από το 2012.

Στη σημαντική αγορά της Γερμανίας, η Seat παρέδωσε 76.600 οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 20,3% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Ήταν επίσης η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα γενικά στη χώρα αυτή, ενώ έχει καταφέρει να εισέλθει στο top 10 των πωλήσεων.

Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube