Αποτελεί έναν σημαντικό συνεργάτη τόσο της FIM όσο και του Dorna Group και θα κάνει το ντεμπούτο της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ‘World SBK’ το 2016, ως χορηγός ονομασίας του πρωταθλήματος.
Η Motul κατανοώντας την ουσία αυτού που ονομάζουμε ‘SBK Experience’ θα προσφέρει στους φιλοξενούμενούς της την εμπειρία των αγώνων μοτοσυκλετών πληρέστερη όσο ποτέ, έχοντας ως στόχο την εγγύτητα και την προσβασιμότητα.
Ξεκινώντας από την ερχόμενη νέα σεζόν του Πρωταθλήματος, θα παρουσιαστεί ένα αποκλειστικό, κοινό λογότυπο, αφιερωμένο στο Πρωτάθλημα, καθώς και ένα νέο λιπαντικό προϊόν “WSBK by Motul”. Αυτή η πρωτοβουλία θα ξεκινήσει το πρώτο τρίμηνο της επόμενης σεζόν και θα απευθύνεται στους πλέον απαιτητικούς πελάτες της.
Παράλληλα, τα αγωνιστικά λάδια κινητήρων και λιπαντικά προϊόντα θα είναι διαθέσιμα στις ομάδες που αγωνίζονται στο World SBK, κάνοντας προσιτό στον τελικό χρήστη έναν ολοκληρωμένο συνδυασμό αγωνιστικής τεχνογνωσίας και ικανοτήτων.
Τα προϊόντα της Motul θα είναι διαθέσιμα εντός των Paddock για όλους τους οπαδούς των Superbike που παρακολουθούν τους αγώνες, ολοκληρώνοντας έτσι την συνέργεια, η οποία συμπεριλαμβάνει τους οπαδούς, τις ομάδες και τους φιλοξενούμενους της Motul.
O Romain Grabowski, Motorsport Manager της Motul δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που το World SBK έχει προστεθεί στον κατάλογο των αγωνιστικών δραστηριοτήτων μοτοσυκλέτας που υποστηρίζουμε σε παγκόσμια κλίμακα. Όπως συμβαίνει και στο FIMEWC ‘Endurance World Championship’, έτσι και στο World SBK, οι ομάδες θα μπορούν να χρησιμοποιούν το σύνολο της σειράς ‘Motul Factory Line’, η οποία είναι αφιερωμένη στην αγωνιστική χρήση και που επωφελείται από την τεχνογνωσία που έχει αποκτηθεί κατά την χρήση εργαστηριακών προϊόντων από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές του MotoGP. Αυτή η ολοκληρωμένη συνεργασία συμπεριλαμβάνει το λανσάρισμα του νέου προϊόντος ‘WSBK by Motul’, το οποίο θα προορίζεται για τους οπαδούς του πρωταθλήματος.
Ταυτόχρονα, θα προωθήσουμε το «Motul SBK Experience», έναν νέο, βιωματικό τρόπο προσέγγισης των αγώνων, ο οποίος από το 2016 θα μας επιτρέψει να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια μοναδική εμπειρία σε κάθε έναν από τους 15 αγώνες του Πρωταθλήματος. Ανυπομονούμε να ξεκινήσει αυτή η καμπάνια της σεζόν 2016!»
Ο Marc Saurina, Εμπορικός Διευθυντής και Διευθυντής Marketing του WSBK δήλωσε: «Είναι μεγάλη χαρά για μας, που μια τόσο σημαντική στην ιστορία του αθλητισμού εμπορική μάρκα, εντάσσεται στις θεμελιώδεις αξίες του World SBK. Η Motul έχει στο DNA της την παραγωγή προϊόντων μοτοσυκλέτας και είναι έτσι ο ιδανικός συνεργάτης για την ανάπτυξη του Βrand Εxperience του World SBK.»