Εισάγει νέα απαράμιλλα στάνταρ ποιότητας, εκλεπτυσμένου σχεδιασμού και οδηγικής απόλαυσης στην αγορά των μικρομεσαίων μοντέλων.
Οι σχεδιαστές του Mazda2 πέτυχαν να δώσουν στο νέο hatchback την αίσθηση του πλάτους, της σταθερότητας και την κομψότητα, αφαιρώντας τις περιττές σχεδιαστικές λεπτομέρειες μέσα από ένα απλοποιημένο αλλά εντυπωσιακό ταυτόχρονα, design. Οι απλές αλλά στιλάτες γραμμές του αμαξώματος, με έμφαση στη οριζόντια σχεδίαση ενισχύουν την εικόνα του πλάτους και του χαμηλού κέντρου βάρους.
Στο συμπαγές αμάξωμα, ξεχωρίζουν τα αναβαθμισμένα στοιχεία όπως ο εμπρός και πίσω προφυλακτήρας, η εμπρός μάσκα, τα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα, που συμβάλλουν στη δημιουργία της πολυτελούς και προσεκτικά δουλεμένης εξωτερικής εμφάνισης.
Η χαρακτηριστική εμπρός πτέρυγα, έχει γίνει φαρδύτερη και δείχνει περισσότερο εντυπωσιακή, ενώ τα φρύδια των φτερών δένουν αρμονικά με το design των νέων LED φωτιστικών σωμάτων. Η υιοθέτηση νέου σχεδιαστικού μοτίβου στην εμπρός μάσκα χαρίζει μία πιο στιβαρή και δυναμική εμφάνιση στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου.
Η κάτω πλευρά του εμπρός προφυλακτήρα πλαισιώνεται από διακοσμητική λωρίδα χρωμίου που μοιάζει να συνδέει τα δύο άκρα των εμπρός φωτιστικών σωμάτων και δίνει στο αυτοκίνητο μία εικόνα δυναμισμού. Οι νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου των 16 ιντσών είναι διακοσμημένες με γυαλιστερή βαφή ώστε να συμβάλλουν και αυτές στη δημιουργία της πολυτελούς εμφάνισης του νέου Mazda2.
Η ενσωμάτωση των σύγχρονων τεχνολογιών της Mazda έχει σαν αποτέλεσμα την εξασφάλιση του ιδανικού βαθμού γραμμικότητας στη συμπεριφορά και της ομαλής ανταπόκρισης στους χειρισμούς, ανεβάζοντας την άνεση σε επίπεδο όσο ποτέ άλλοτε μέχρι σήμερα.
Τα χαρακτηριστικά απόσβεσης των εμπρός και πίσω αμορτισέρ έχουν αισθητά βελτιωθεί. Ο σχεδιασμός των βαλβίδων των εμπρός και πίσω αμορτισέρ έχει τροποποιηθεί και τα πίσω αμορτισέρ διαθέτουν αυξημένη διαδρομή.
Αυτές οι τροποποιήσεις αυξάνουν τη δύναμη απόσβεσης στις αργές κινήσεις του αμορτισέρ όταν το αυτοκίνητο κινείται με χαμηλή ταχύτητα σε ομαλό οδόστρωμα, ενώ μειώνουν τη δύναμη απόσβεσης σε γρήγορες κινήσεις του αμορτισέρ όταν το αυτοκίνητο κινείται με υψηλή ταχύτητα σε ανώμαλο οδόστρωμα, με αποτέλεσμα τη βελτιωμένη ομαλότητα και σταθερότητα.
Επιπρόσθετα, η αντικατάσταση των πίσω κλασικών ‘top mount’ με νέα από πολυουρεθάνη, μειώνει σημαντικά τα χαρακτηριστικά συμπίεσης εξασφαλίζοντας αμεσότερη απόκριση, καλύτερη απόσβεση των κραδασμών και βελτιωμένα χαρακτηριστικά οδηγικής άνεσης.
Αυτό το αναβαθμισμένο σύστημα ανάρτησης επιτυγχάνει γραμμικότητα απόσβεσης στις μικρές ανωμαλίες, ενώ περιορίζει σημαντικά τις αναπηδήσεις εκτόνωσης (rebound) σε μεγαλύτερες ανωμαλίες, με αποτέλεσμα την εξαιρετικά ποιοτική οδήγηση.
Το νέο Mazda2 του 2020 προσφέρεται με 16βάλβιδο βενζινοκινητήρα Skyactiv-G 1,5l, μπροστινή κίνηση και ιπποδύναμη 90PS, και εκδόσεις MHEV (Mild Hybrid Electric Vehicle), με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Η έκδοση των 90 ίππων αποδίδει τη μέγιστη ισχύ στις 6000σ.α.λ. και τη μέγιστη ροπή των 148Nm στις 4000σ.α.λ. Επιταχύνει το Mazda2 απο 0-100km/h σε 9,8δλ. και επιτυγχάνει τελική ταχύτητα που φτάνει τα 183km/h. Η κατανάλωση σε συνδυασμένο κύκλο είναι 4.1l/100km και οι εκπομπές του CO2 είναι μόλις 94g/km
Άρης Γαλανόπουλος