H συνεργασία της Ferrari με την KasperskyLab μετράει αρκετούς μήνες και το Sport-FM.gr είχε τη δυνατότητα να δει από κοντά το πώς δουλεύει αυτή η χορηγική συνεργασία, πέραν της προφανούς προβολής, κατά τη διάρκεια σχετικού ταξιδιού στην Monza για το GrandPrix της Formula 1.
Η KasperskyLabείναι ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές λύσεων προστασίας παγκοσμίως και μετράει ήδη 16 χρόνια στην αγορά. Για την Kaspersky Lab εργάζονται αυτή τη στιγμή περισσότεροι από 2.400 ειδικοί υψηλής εξειδίκευσης.
Η εταιρεία διαθέτει ιδιόκτητα γραφεία σε 30 χώρες, ενώ τα προϊόντα και οι τεχνολογίες της παρέχουν προστασία σε πάνω από 300 εκατομμύρια χρήστες και περισσότερους από 200.000 εταιρικούς πελάτες παγκοσμίως.
Μάλιστα, η εταιρεία παρέχει μεγάλη ποικιλία προϊόντων και λύσεων για διάφορους τύπους πελατών, με έμφαση στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις καθώς και στους οικιακούς χρήστες.
Η συνεργασία με τη Ferrariδεν έχει να κάνει απλά με την προβολή της Kaspersky, αλλά και με την προστασία των δεδομένων όλων των εργαζομένων της ιταλικής εταιρείας. Συγκεκριμένα, πάνω από 7.000 συσκευές υπαλλήλων του Ιταλού κατασκευαστή βρίσκονται υπό την «προστασία» των προγραμμάτων ασφαλείας της Kaspersky και όπως μας εξήγησαν οι υπεύθυνοι, σε κάθε αγώνα, υπάρχει μεγάλος όγκος δεδομένων που μεταφέρεται σε πραγματικό χρόνο από κάθε GrandPrix (καθ’ όλη τη διάρκεια του τριημέρου) στα κεντρικά γραφεία της Ferrari στο Μαρανέλο.
Όπως είναι εύκολα αντιληπτό, αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει πάνω από 30GBδεδομένων τηλεμετρίας και όχι μόνο, τα οποία «ταξιδεύουν» μέσω διαδικτύου και πρέπει να φτάσουν μόνο στον τελικό τους προορισμό. Η Kasperskyέχει εφοδιάσει τόσο τα τερματικά που ταξιδεύουν σε κάθε άκρη του πλανήτη κατά τη διάρκεια της σεζόν, όσο και αυτά που υποδέχονται τα δεδομένα στα γραφεία των τεχνικών του Μαρανέλο με τα προγράμματά της, έτσι ώστε οι υπεύθυνοι της Ferrari να έχουν ήσυχο το κεφάλι τους ότι δεν κινδυνεύει τίποτα να φτάσει σε ξένα χέρια. Δν είναι δε και λίγες οι φορές που τα θέματα ασφαλείας και «κατασκοπείας» έχουν ταλαιπωρήσει τον αθλητισμό, οπότε η απόφαση συνεργασίας των δύο εταιρειών δεν είναι τυχαία.
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μας στην Monza της Ιταλίας, είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε και με τον SergeyLozhkin, υπεύθυνο σε θέματα έρευνας, ανάλυσης και ασφάλειας της Kasperksy, ο οποίος τόνισε τη σημασία που έχει η ασφάλεια, ειδικά σε εταιρείες που «παίζουν με δισεκατομμύρια», όπως η Ferrari.