Το Φεστιβάλ συγκεντρώνει για μία εβδομάδα περίπου 9.000 επαγγελματίες της διαφήμισης, του μάρκετινγκ και του ντιζάιν από 90 χώρες. Το αποκορύφωμα της διοργάνωσης είναι η απονομή των βραβείων που είναι γνωστά ως «λιοντάρια», σύμφωνα με την κατάταξη που χρησιμοποιείται και τους Ολυμπιακούς Αγώνες (χρυσό, αργυρό, χάλκινο), σε διάφορες κατηγορίες για τις διαφημιστικές καμπάνιες σε όλο τον κόσμο. Η Fiat κέρδισε συνολικά επτά λιοντάρια στη διοργάνωση του 2014, ένα ρεκόρ για τη μάρκα, που κέρδισε βραβεία με καμπάνιες στις περιοχές EMEA (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική), LATAM (Λατινική Αμερική) και NAFTA (Βόρεια Αμερική, Μεξικό και Καναδάς).
Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr