Η Apple παραμένει –αναμενόμενα- η βασίλισσα στην αξία των brands στην λίστα Forbes του 2016.
Αυτό που εντυπωσιάζει, όμως, είναι η διαφορά που διατηρεί από τον δεύτερο, έχοντας μάλιστα αύξηση μόλις 6% στην συνολική αξία της.
Συγκεκριμένα, αυτή τη στιγμή η Apple στοιχίζει 154.1 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Google την ακολουθεί, έχοντας μάλιστα θεαματική αύξηση από πέρυσι (26%). Παρά ταύτα, δεν ξεπέρασε τα 82 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η μεταξύ τους διαφορά, λοιπόν, είναι περίπου 70 δισεκατομμύρια!
Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι ότι η συγκεκριμένα διαφορά είναι... μικρότερη από πέρυσι, όταν η Apple υπερείχε 76 εκατομμύρια της Microsoft -η οποία φέτος έμεινε στην τρίτη θέση της σχετικής λίστας.
Δείτε αναλυτικά την λίστα των πιο πολύτιμων brand του 2016: