Chicken or fish?
Η AirFastTickets, το κορυφαίο online travel agency, παρουσίασε το νέο τηλεοπτικό σποτ που έγινε ήδη viral στα social media, χάρη στην κινηματογραφική πλοκή, το ξεκαρδιστικό σενάριο και τις ανεπανάληπτες ατάκες!
Οι 2 versions του τηλεοπτικού σποτ πέτυχαν μέσα σε μόλις 5 ημέρες περισσότερα από 528.000 views και 95% positive rating στο YouTube, ενώ στο Facebook συγκέντρωσαν 689 Likes και 140 Shares.
Δείτε την extended version:
Η AirFastTickets με τη νέα πρωτοποριακή πλατφόρμα προσφέρει τις φθηνότερες τιμές σε αεροπορικά εισιτήρια, κρατήσεις ξενοδοχείων & πακέτα διακοπών, διατηρεί γραφεία σε 4 χώρες (Η.Π.Α, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία & Ελλάδα) και έχει ήδη εξυπηρετήσει εκατομμύρια ευχαριστημένους ταξιδιώτες. Τα νέα γραφεία της AirFastTickets στον Πειραιά, αποτελούν πρότυπο εργασιακού περιβάλλοντος σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ σύντομα η εταιρεία θα δραστηριοποιηθεί και στη Ρωσία.
Η Globe One Digital είναι ο στρατηγικός συνεργάτης της AirFastTickets σε Performance Search & Display καθώς και σε όλο το κομμάτι του Digital Communication.
Την τηλεοπτική παραγωγή ανέλαβε η Spot JWT.
Στο προσεχές μέλλον αναμένεται και η συνέχεια στις οθόνες μας!
You Very Lucky!
TravelTip: Αποχαιρετίστε τις εμπειρίες AirBahal & ζήστε τη νέα μοναδική πλατφόρμα ταχύτητας, τιμής και αξιοπιστίας της AirFastTickets!