Παλιότερα, καθαρά αμερικανικό ως κατασκευή και φιλοσοφία με τους μεγάλου κυβισμού κινητήρες, είχε πιστούς φίλους αυτούς που είχαν... βαθιά τσέπη. Στην Ελλάδα, το 2009 με τη μείωση του ειδικού τέλους ταξινόμησης κατά 50%, η τιμή τους μειώθηκε έως και 10.000 ευρώ, με αποτέλεσμα όσα ήταν διαθέσιμα να γίνουν ανάρπαστα.
Ομως, το Νοέμβριο του ίδιου χρόνου, η νέα κυβέρνηση κατάργησε τις ελαφρύνσεις και έβαλε φόρο πολυτελείας, με αποτέλεσμα πολλοί να καταθέσουν πινακίδες και να τα κλείσουν στα γκαράζ, άλλοι να τα δώσουν πίσω στις τράπεζες για να ξεχρεώσουν και άλλοι να τα δώσουν σε εμπόρους για να τα πουλήσουν στο εξωτερικό.

Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube