Μέχρι το τέλος της επόμενης δεκαετίας, κάποιοι ταξιδιώτες θα αγοράζουν και θα καταναλώνουν ταξιδιωτικές εμπειρίες σχεδόν αποκλειστικά βάσει της ικανότητας να μπορούν να μοιράζονται αυτές τις εμπειρίες ή από το πόσο «κεφάλαιο» θα μπορούν να παράγουν στα κοινωνικά δίκτυα. Άλλη ομάδα ταξιδιωτών θα αναζητά την απόλυτη απλότητα και την ελευθερία από το να σχεδιάζουν οι ίδιοι τα ταξίδια τους μέχρι το 2030, θέλοντας όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα να γίνονται από απόσταση, από τρίτους.

Ταυτόχρονα, μια εξειδικευμένη ομάδα θα κάνει την εμφάνισή της επιθυμώντας να δοκιμάσει μόνο τις πιο ηδονιστικές, θελκτικές και απόλυτες ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Αυτές είναι μόνο μερικές από τις προβλέψεις που έγιναν στην έρευνα της Amadeus, την οποία επιμελήθηκε η The Future Foundation, εταιρεία συμβουλευτικής παγκόσμιων καταναλωτικών τάσεων...

www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube