Μετά την αλλαγή στη νομοθεσία που επιτρέπει τη μετατροπή οχημάτων βενζίνης να μπορούν να κυκλοφορούν και με φυσικό αέριο CNG, σύντομα θα επιτραπεί και η μετατροπή των πετρελαιοκίνητων.
Η διαφορά μεταξύ των δύο, έγκειται στο γεγονός ότι τα πρώτα λειτουργούν ως Bi-Fuel, δηλαδή με εναλλαγή του ενός καυσίμου (βενζίνη) στο άλλο (φυσικό αέριο), με διακόπτη ή αυτόματα αν τελειώσει το ένα ντεπόζιτο, ενώ στα πετρελαιοκίνητα θα λειτουργεί ως Dual-Fuel με παράλληλη χρήση των δύο καυσίμων, πετρελαίου και φυσικού αερίου (διαφορετικά ντεπόζιτα), με το μίγμα να καθορίζεται ανάλογα τον εγκέφαλο του κινητήρα.
Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr