Η πρώην Ολυμπιακή και νυν Olympic Air αφού από το Δημόσιο πέρασε στον όμιλο Marfin του Βγενόπουλου και αφού είχαν αποζημιωθεί εκατοντάδες εργαζόμενοι από μια υπεράριθμη λόγω κομματικών διορισμών εταιρεία, είχε αλλάξει στρατηγική, είχε περιοριστεί κυρίως στις άγονες γραμμές στην Ελλάδα και είχε αναπτύξει δίκτυο σε χώρες της Ανατολικής Ευρώπης.
Την ίδια στιγμή η Aegean δημιούργησε 7 βάσεις στην Ελλάδα και διατήρησε δρομολόγια σε περιοχές από όπου αποχώρησε η Olympic, ενέργεια που έγινε για να προλειάνει το έδαφος της συγχώνευσης. Από ένα ζημιογόνο 2012, φέτος η εταιρεία κινείται στα πολλά συν εκατομμύρια ευρώ, εξαιτίας των επιλογών αλλά και στην αύξηση της τουριστικής κίνησης. Και τώρα, ύστερα από την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού να δεχθεί την εξαγορά της Olympic από την Aegean, το σχέδιο για μια εταιρεία με δύο σήματα και ξεχωριστό πτητικό έργο, προχωρά με φουλ ρυθμό.
Στο άμεσο διάστημα των επόμενων 6-14 μηνών που ακολουθούν από την εξαγορά της Olympic Air, οι συνέργειες που προκύπτουν οδηγούν σε έναν ενισχυμένο στόλο, σε άμεση επέκταση του δικτύου και ενίσχυση της συνδεσιμότητας εσωτερικού και εξωτερικού, καθώς και σε μείωση κόστους από την ενοποίηση Διοικητικών Υπηρεσιών, με οφέλη εξοικονόμησης έως και 35€ εκ. ετησίως.
Διαβάστε όλο το ρεπορτάζ στο www.driveandtravel.gr