Ανακοίνωση μέσω της οποίας επισημαίνει ότι συνεχίζονται οι τηλεδιασκέψεις ανάμεσα στην Ευρωλίγκα και τις 18 ομάδες εξέδωσε η διοργανώτρια Αρχή.
«Μεταξύ των πρωτοβουλιών που βρίσκονται σε εξέλιξη είναι οι τηλεδιασκέψεις όπου μοιράζονται θέματα λειτουργίας μεταξύ των συλλόγων της EuroLeague και της διοργανώτριας αρχής. Στις συναντήσεις παίρνουν μέρος ο γενικός διευθυντής ή ο αθλητικός διευθυντής και από τις 18 ομάδες της EuroLeague. Το κύριο θέμα ήταν η συζήτηση σχετικά με τον αντίκτυπο του COVID-19 στις διοργανώσεις και τις προετοιμασίες που απαιτούνται για να ξεπεραστεί η διακοπή. Τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και όσον αφορά τους παίκτες, το καλεντάρι, την προετοιμασία των εγχώριων πρωταθλημάτων αλλά και τους κανονισμούς για τη σεζόν 2020-21», αναφέρεται μεταξύ άλλων η Ευρωλίγκα. Δίχως σε γενικές γραμμές να ξεκαθαρίσει κάτι για το μέλλον και χωρίς να κάνει τον κόσμο... σοφότερο.
Η ανακοίνωση
«Η EuroLeague και οι ομάδες συνεχίζουν να εργάζονται καθημερινά για και εξετάζουν μαζί όλα τα πιθανά σενάρια κατά την τρέχουσα περίοδο αναστολής της σεζόν, καθώς και να θέσει τις βάσεις για μελλοντικές βελτιώσεις στην διοργάνωση.
Μετά την αναστολή λόγω της πανδημίας COVID-19, βρίσκονται σε ημερήσια διάταξη τηλεφωνικές κλήσεις και τηλεσυνεδριάσεις ώστε να λειτουργούν τα πάντα κανονικά, παρά την έλλειψη παιχνιδιών.
Μεταξύ των πρωτοβουλιών που βρίσκονται σε εξέλιξη είναι οι τηλεδιασκέψεις όπου μοιράζονται θέματα λειτουργίας μεταξύ των συλλόγων της EuroLeague και της διοργανώτριας αρχής. Στις συναντήσεις παίρνουν μέρος ο γενικός διευθυντής ή ο αθλητικός διευθυντής και από τις 18 ομάδες της EuroLeague. Το κύριο θέμα ήταν η συζήτηση σχετικά με τον αντίκτυπο του COVID-19 στις διοργανώσεις και τις προετοιμασίες που απαιτούνται για να ξεπεραστεί η διακοπή. Τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και όσον αφορά τους παίκτες, το καλεντάρι, την προετοιμασία των εγχώριων πρωταθλημάτων αλλά και τους κανονισμούς για τη σεζόν 2020-21
Επιπλέον, οι διευθυντές επικοινωνίας των 18 ομάδων της EuroLeague, πραγματοποίησαν μια εικονική συνάντηση για να αντιμετωπίσουν τόσο την επικοινωνιακή ανταπόκριση στην τρέχουσα κατάσταση, τρόπους με τους οποίους οι φίλαθλοι θα μπορούν να ενημερωθούν σε περίπτωση επανεκκίνησης της EuroLeague αλλά και τον συντονισμό της καμπάνιας #EUROLEAGUEUNITED. Λίγο μετά την αναστολή των αγώνων, η EuroLeague και οι ομάδες δημιούργησαν την καμπάνια #EUROLEAGUEUNITED προκειμένου να υπογραμμιστούν όλες οι ενέργειες που απαιτούνται για να παραμείνουν όλοι ασφαλείς.
Παρομοίως, η EuroLeague BOCS (Business Operations & Club Services) πραγματοποίησε πρόσφατα τηλεδιάσκεψη με τους διευθυντές επιχειρήσεων των 18 ομάδων της EuroLeague για να μοιραστούν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισης της πανδημίας και παράλληλα να διατηρήσουν το ενδιαφέρον στους φιλάθλους εν μέσω του κορωνοϊού».