«Η βάση των χρηστών μας είναι στην τρέχουσα γενιά και πριν από τη μετάβαση θέλουμε να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι με νέα μηχανή», τόνισε ο Hosoda. Από την πλευρά του ο Senior European Brand Manager Jon Murphy πρόσθεσε: «Είμαστε καταραμένοι είτε το κάνουμε, είτε όχι. Νομίζω ότι είμαστε σε μια ελαφρώς διαφορετική θέση από το FIFA, επειδή έχουμε επικριθεί στο παρελθόν για την παραγωγή μίας «next-gen» εκδοχής, όταν δεν ήμασταν έτοιμοι. Με αυτή την έννοια λοιπόν, ίσως είμαστε σε μια ελαφρώς διαφορετική θέση. Δεν μπορείς να μεταφέρεις μία παραγωγή στην επόμενη γενιά αν δεν είναι απολύτως έτοιμη. Νομίζω ότι θέλουμε να είμαστε σίγουροι γι' αυτό που δημιουργούμε, δεν θέλουμε να μας επικρίνουν για μία πρόχειρη παραγωγή, ότι απλά μεταφέραμε το ίδιο παιχνίδι στην επόμενη γενιά. Θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι για να προχωρήσουμε σε κάτι τέτοιο, από την άποψη ποιότητας», τόνισε κλείνοντας.

Η Konami φαίνεται πως δεν θέλει να ρισκάρει και προτιμάει τη σιγουριά της τρέχουσας γενιάς. Πάντως η τοποθέτηση του Jon Murphy ήταν απόλυτα ειλικρινής.

Πηγή: enternity.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube