Το αρχικό περιεχόμενο, το οποίο μπορεί να χρειάστηκε χρόνια για να αναπτυχθεί, «καίγεται» μέσα σε λίγες εβδομάδες και μόλις ο παίκτης φτάνει στο Lv cap ανακαλύπτει, πως οι λόγοι που δικαιολογούσαν την ανανέωση μιας συνδρομής μειώνονται δραματικά.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να επιστρέψει στο παλαιό του ΜΜΟ, στο οποίο έχει ήδη επενδύσει πολλές ώρες και έχει «εισάγει» στην καθημερινότητά του, κάτι που τα προηγούμενα χρόνια είχε ως αποτέλεσμα πολλά συνδρομητικά ΜΜΟ να αναγκαστούν να γυρίσουν σε free-to-play μοντέλα. Προκειμένου ο developer να καθυστερήσει τους παίκτες απ το να «κάψουν» γρήγορα το περιεχόμενο, συχνά εφαρμόζονται χρονοβόρα post-level gear treadmills, τα οποία έχουν ως σκοπό να ορίσουν ένα χρονοδιάγραμμα για τον developer. Αυτό είναι εύκολο να υπολογιστεί από τον ίδιο είτε μέσω κάποιου in-game currency το οποίο συνήθως θα έχει κάποιο όριο είτε μέσω εβδομαδιαίων resets (bonus αμοιβές, raids κτλ), τα οποία επίσης αποτρέπουν τους παίκτες απ το να κερδίσουν υπερβολικό raid gear.

Έτσι, ο developer έχει ένα ξεκάθαρο πλάνο για το πότε οι παίκτες θα έχουν κατακτήσει στο επόμενο Tier, Rank ή το επόμενο «σκαλί» του παιχνιδιού, υπολογίζοντας έτσι πότε πρέπει να κυκλοφορήσει και το επόμενο expansion, για να επαναληφθεί η όλη διαδικασία.

Πηγή: enternity.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube