Πρόκειται για μια επένδυση-μαμούθ της τάξης 5 δισ. δολαρίων. Η μονάδα σχεδιάζεται να έχει ολοκληρωθεί ως το 2017 και μέχρι το 2020 θα μπορεί να κατασκευάζει όσες μπαταρίες λιθίου παρήχθησαν παγκοσμίως το 2013. Η μονάδα θα έχει ανώτατη παραγωγική ικανότητα της τάξης των 50 GWh.
Το νέο «υπερ-εργοστάσιο» της Tesla θα συμβάλλει στη μείωση του κόστους παραγωγής των μπαταριών ιόντων-λιθίου κατά 30%, επίδοση που θα συμπαρασύρει προς τα κάτω την τιμή του επικείμενου οικογενειακού τετράπορτου Model E.
Άλλωστε, μπαταρία αντιστοιχεί σε κόστος 20%-40% επί της συνολικής τιμής ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr