Μια κίνηση με εσωστρέφεια, που θέλει να καταστήσει τα ελληνικά προϊόντα περισσότερο προτιμητέα από το ελληνικό κοινό, αλλά και με εξωστρέφεια που θέλει να τα κάνει πιο γνωστά διεθνώς, είναι η πρωτοβουλία «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ».
Η Μαριλένα Νιτσιάκου, εκ των ιδρυτικών στελεχών της πρωτοβουλίας και εμπορική διευθύντρια της ομώνυμης επιχείρησης, επισημαίνει τους στόχους στην εκπομπή DRIVE & TRAVEL. Μεταδίδεται κάθε Σάββατο 8-10 από τον ΣΠΟΡ FM 94,6, από περιφερειακούς σταθμούς σε όλη την Ελλάδα και μέσω διαδικτύου σε όλο τον κόσμο.