Επειδή τα έργα γίνονται παράλληλα με την κυκλοφορία των οχημάτων, η οποία δεν μπορεί να διακοπεί, στενεύει στα περισσότερα σημεία ο δρόμος, ώστε να υπάρχει μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και να γίνονται τα έργα στον ένα παλαιό κλάδο κυκλοφορίας. Οταν τα έργα τελειώνουν, ο νέος κλάδος παραδίδεται σε κυκλοφορία και για τις δύο κατευθύνσεις, πάλι με μία λωρίδα και τα έργα μεταφέρονται στον άλλο κλάδο.
Το ίδιο συνέβη μόλις, αφού ολοκληρώθηκε η κατασκευή του νότιου (αριστερού) κλάδου του νέου αυτοκινητόδρομου Κορίνθου-Πατρών από ΧΘ 126,650 έως ΧΘ 128,350 (μεταξύ Ξυλοκάστρου και Δερβενίου)...
www.driveandtravel.gr