Η πρώτη θέση είναι μάλλον καπαρωμένη στο Ράλι Φινλανδίας, αφού ο Σεμπαστιάν Οζιέ δίχως να φορτσάρει οδηγεί την κούρσα έχοντας διαφορά πάνω από μισό λεπτό (31,5’’ για την ακρίβεια) από τον πλησιέστερο διώκτη του. Ακριβώς πίσω από τον πρωτοπόρο του WRC με Volkswagen, ωστόσο, γίνεται σφαγή για τη δεύτερη θέση ανάμεσα σε δύο ομόσταυλους.
Ο Μαντς Όστμπεργκ είναι μόλις κατά 2,8’’ πιο γρήγορος από τον έτερο οδηγό της M-Sport Ford, Τιερί Νουβίλ και στις τρεις εναπομείνασες ειδικές διαδρομές, αλλά και το Power Stage, προμηνύεται μεγάλη μάχη. Ακολουθούν με Citroen ο Μίκο Χιρβόνεν στην τέταρτη θέση (+59,7’’ από τον Οζιέ) και ο Κρις Μέεκε στην πέμπτη (+1:39,9’’).
Οι νικητές των ειδικών διαδρομών:
Πέμπτη 1/8
SS1: Σεμπαστιάν Οζιέ (Volkswagen)
SS2: Τιερί Νουβίλ (M-Sport Ford)
SS3: Σεμπαστιάν Οζιέ (Volkswagen)
SS4: Μίκο Χιρβόνεν (Citroen)
SS5: Μαντς Όστμπεργκ (M-Sport Ford)
SS6: Τιερί Νουβίλ (M-Sport Ford)
Παρασκευή 2/8
SS7: Μίκο Χιρβόνεν (Citroen)
SS8: Σεμπαστιάν Οζιέ, Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (Volkswagen)
SS9: Μαντς Όστμπεργκ (M-Sport Ford)
SS10: Σεμπαστιάν Οζιέ (Volkswagen)
SS11: Σεμπαστιάν Οζιέ (Volkswagen)
SS12: Σεμπαστιάν Οζιέ (Volkswagen)
SS13: Σεμπαστιάν Οζιέ (Volkswagen)
SS14: Σεμπαστιάν Οζιέ (Volkswagen)
SS15: Σεμπαστιάν Οζιέ (Volkswagen)
Σάββατο 3/8
SS16: Μαντς Όστμπεργκ (M-Sport Ford)
SS17: Τιερί Νουβίλ (M-Sport Ford)
SS18: Σεμπαστιάν Οζιέ (Volkswagen)
SS19: Μαντς Όστμπεργκ (M-Sport Ford)