Πρόκειται για το τελευταίο ορόσημο στην ιστορική τεχνολογική συνεργασία μεταξύ της ιταλικής φίρμας και του Γερμανού κατασκευαστή αυτοκινήτων.
Για πρώτη φορά, η μιλανέζικη εταιρία προσφέρει το “Pirelli Noise Cancelling System” ως εξοπλισμό πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ): ένα σύστημα το οποίο μειώνει το θόρυβο που παράγει κάθε ελαστικό καθώς περιστρέφεται πάνω στο δρόμο.
Αυτός ο θόρυβος που προκαλείται από τον κραδασμό λόγω της συμπίεσης του αέρα από την πίεση του ελαστικού στο δρόμο, μεταφέρεται στην πλήμνη πριν τελικά φτάσει στο εσωτερικό της καμπίνας μέσω του συστήματος διεύθυνσης και της ανάρτησης.
Το καινοτόμο σύστημα της Pirelli χρησιμοποιεί σπόγγο από πολυουρεθάνη στο εσωτερικό του ελαστικού που έχει σχεδιαστεί για να απορροφά αυτούς τους κραδασμούς και επομένως να περιορίζει τους θορύβους που εισέρχονται στην καμπίνα.
Το “Pirelli Noise Cancelling System” μειώνει το θόρυβο από δύο έως τρία ντεσιμπέλ, ή κατά μέσο όρο στο μισό, με επακόλουθη βελτίωση στην οδηγική άνεση.
Δοκιμές εξέλιξης της Pirelli έχουν επιβεβαιώσει ότι η χρήση ηχοαπορροφητικού σπόγγου δεν έχει άλλες επιπτώσεις στα χαρακτηριστικά του ελαστικού.
Με την εισαγωγή αυτής της τεχνολογίας στον εξοπλισμό πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ), η Pirelli απαντά στην αυξανόμενη ζήτηση για μειωμένα επίπεδα θορύβων στο εσωτερικό και το εξωτερικό του αυτοκινήτου και παράλληλα συμμορφώνεται με τις τελευταίες ευρωπαϊκές οδηγίες για μείωση της ηχορύπανσης, όπως απαιτούν οι κατασκευαστές. Αυτή τη στιγμή, το “Pirelli Noise Cancelling System” διατίθεται ως εξοπλισμός ΟΕ στα RS6 και RS7, που χρησιμοποιούν ελαστικά διαστάσεων 285/30ZR21 και 275/30ZR21 αντίστοιχα. Τα ελαστικά με αυτό το σύστημα φέρουν τη σήμανση ‘PNCS’ στο προφίλ τους, που υποδηλώνει τη χρήση τους.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής