Φέτος δεν αστειεύεται και αυτό φρόντισε να το «δηλώσει» στο σπίτι του μεγάλου του αντιπάλου!
Ο λόγος για τον Σεμπάστιαν Φέτελ που πήρε μια συγκλονιστική και συνάμα εντυπωσιακή νίκη στην έδρα του Λιούις Χάμιλτον, το Σίλβερστοουν και έσπασε με αυτό τον τρόπο την παράδοση που είχε «χτίσει» ο Βρετανός επί μια 4ετία, που έβλεπε πρώτος την καρό σημαία.
Δεύτερος τερμάτισε ο Λιούις Χάμιλτον, που στάθηκε άτυχος στην εκκίνηση, αλλά κατόπιν πραγματοποίησε έναν εξαιρετικό αγώνα και κατάφερε να μαζέψει τη ζημιά στην αρχή, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Κίμι Ραϊκόνεν που είχε επίσης πολύ καλή απόδοση.
«Ξεφούσκωσε» ο Βάλτερι Μπότας στους τελευταίους γύρους, καθώς από εκεί που οδηγούσε την κούρσα, τερμάτισε... τέταρτος, μην μπορώντας να ανταπεξέλθει στη μεγάλη πίεση που του άσκησαν οι αντίπαλοί του.
Από την αρχή ήταν βέβαιο ότι θα προκύψει ένας συγκλονιστικός αγώνας, αφού με το που έσβησαν τα φώτα, Φέτελ και Μπότας εκμεταλλεύτηκαν τον... κοιμισμένο Χάμιλτον, που σαν να μην έφτανε αυτό, στη συνέχεια βγήκε και εκτός πίστας, έπειτα από επαφή του Ραϊκόνεν με το μονοθέσιο της Mercedes. Ο Χάμιλτον έπεσε προτελευταίος και ο Φινλανδός δέχθηκε ορθά την ποινή 10 δευτερολέπτων.
Από την άλλη πλευρά, ο Φέτελ άρχισε να παίζει το δικό του... αγώνα αυξάνοντας συνεχώς τη διαφορά από τον δεύτερο Μπότας, ενώ από πίσω βρίσκονταν οι Φερστάπεν και Ρικιάρντο.
Ο Χάμιλτον δεν άργησε την αντεπίθεσή του...
Μέσα σε λίγους γύρους δεν δυσκολεύτηκε να φτάσει στην 6η θέση, δείχνοντας ότι είναι απόλυτα ζωντανός τουλάχιστον για το βάθρο με το... χορό των pit να ανοίγει, ώστε από τη soft να περάσουν όλοι στη μέση γόμα.
Τα απρόοπτα όμως δεν έλειψαν. Ο Έρικσον έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του στον 33ο γύρο με αποτέλεσμα να πέσει πάνω στα προστατευτικά λάστιχα και την ίδια στιγμή να μπαίνει στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Φέτελ και Ραϊκόνεν μπήκαν στα pits ενώ οι Μπότας και Χάμιλτον ακολούθησαν διαφορετική λογική μένοντας εντός πίστας. Το αυτοκίνητο ασφαλείας έμεινε εντός για 5 γύρους ώστε να καθαριστεί πλήρως η κατάσταση που είχε προκληθεί από το ατύχημα του Έρικσον, ωστόσο ο χαμός συνεχίστηκε.
Γκροζάν και Σανθ συγκρούστηκαν δύο γύρους αργότερα, το αυτοκίνητο ασφαλείας ξαναμπήκε στην πίστα και η Mercedes «χαμογελούσε», αφού η φθορά στα ελαστικά τους ήταν ελάχιστη.
Με την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας, είδαμε έναν πραγματικό αγώνα για 8 γύρους, καθώς ο Μπότας οδηγούσε την κούρσα και από πίσω βρισκόταν ένα «τρενάκι» με Φέτελ, Χάμιλτον και Ραϊκόνεν.
Εκεί υπήρξε η «μαγεία» από τον Γερμανό πιλότο, καθώς τέσσερις γύρους πριν από την καρό σημαία έκανε τρομερή προσπέραση στον Μπότας και τελείωσε ουσιαστικά τον αγώνα, αφού ήταν σε εντελώς διαφορετικό ρυθμό από τα υπόλοιπα μονοθέσια. Στη συνέχεια, ο Μπότας έκανε στην άκρη για να περάσει ο Χάμιλτον και στη συνέχεια και ο Ραϊκόνεν έριξε τη... σκόνη του στον οδηγό της Mercedes.
Το ατύχημα Ραϊκόνεν-Χάμιλτον
Η μάχη Μπότας-Φέτελ:
Η βαθμολογούμενη δεκάδα:
Η βαθμολογία των οδηγών:
Η βαθμολογία των κατασκευαστών: