Για να το ξεκαθαρίσουμε: όταν μιλάμε για τζιπ μπορεί να εννοούμε όλα τα λεγόμενα SUV της εποχής μας, όμως η Jeep είναι μία και μοναδική.
Ο Ντουάιτ Αϊζενχάουερ, πρόεδρος των ΗΠΑ, είχε πει για το πρώτο Jeep, το θρυλικό Willys του 1941, ότι «είναι πιστό σαν σκύλος, δυνατό σαν άλογο και ευκίνητο σαν αγριοκάτσικο. Ο στρατός ζήτησε ένα όχημα και του προσφέρθηκε ένας ήρωας». Και έτσι ήταν, διότι το Willys άντεξε όπου κι αν κινήθηκε. Εκτοτε, τα μοντέλα της Jeep έγραψαν λαμπρή εμπορική ιστορία, κυρίως στην Αμερική, όπου αρέσκονται σε μεγάλου κυβισμού κινητήρες.
Και στην Ευρώπη πήγε καλά, όμως η μεγάλη κατανάλωση, οι πολλοί ρύποι, η γενικότερη οικονομική κρίση και η υπέρμετρη κατανάλωση, οδήγησαν σε συρρίκνωση της αγοράς Jeep. Η Fiat, εξαγοράζοντας τον όμιλο Chrysler, αλλάζει τα δεδομένα και της Jeep, κρατώντας το σήμα, όμως βάζοντας σασί και κινητήρες της ιταλικής μάρκας.

Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube