Στην πραγματικότητα για να δω και να οδηγήσω την πρώτη πρόταση της Ford στα μικρά επαγγελματικά πόλης, πέραν του Fiesta Van.
Ουσιαστικά σε αυτό το πάτωμα βασίζεται το Transit Courier, ωστόσο διαθέτει μεγαλύτερους χώρους αποθήκευσης.
Εμφανίσιμο και καλοστημένο, έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που θέλει ο σύγχρονος επαγγελματίας, που να τον εξυπηρετούν αλλά και να τον κάνουν να αισθάνεται ότι δεν οδηγεί… επαγγελματικό. Η καμπίνα, εφάμιλλη επιβατικού επιβατικού, το αποδεικνύει περίτρανα. Με πλαϊνή συρόμενη πόρτα και δίφυλλη πίσω, εξυπηρετεί στη φόρτωση, έχοντας χώρο 2,3 κυβικών μέτρων, το μεγαλύτερο στην κατηγορία του.
Το Ford Transit Courier θα προσφέρεται στην Ελλάδα από τον Ιούνιο με δύο κινητήρες. Ο turbo βενζίνης 1.0 lt αποδίδει 100 ίππους, έχοντας μέση κατανάλωση 5,2 λίτρα ανά 100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 119 γρ./χλμ. (επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας).
Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr