Την έρευνά της για την απήχηση των προκριματικών των εθνικών ομάδων έδωσε στη δημοσιότητα η Wasserman Media Group, ένας από τους πιο αξιόπιστους οργανισμούς media παγκοσμίως. Όπως προκύπτει από αυτά:
-Στα τρία πρώτα Παράθυρα 939.000 φίλαθλοι βρέθηκαν στα γήπεδα των αγώνων.
-Τα παιχνίδια προβλήθηκαν ζωντανά τηλεοπτικά σε 150 αγορές και ο κόσμος που συμμετείχε μέσω των social media ξεπέρασe το 1 δισεκατομμύριο φιλάθλους.
-Η ιντερνετική εκστρατεία μέσω του hasghtag #thisismyhouse δημιούργησε περισσότερες από 7,2 δισεκατομμύρια εμφανίσεις στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων και 202 εκατομμύρια προβολές βίντεο.
-Τα τρία πρώτα παράθυρα δημιούργησαν σημαντική ώθηση στην προσέλκυση φιλάθλων μέσω των κοινωνικών δικτύων.
-Πριν το πρώτο Παράθυρο η εβδομαδιαία μέση αύξηση στις κοινωνικές πλατφόρμες της FIBA και του FIBA World Cup ήταν περίπου 56.000. Κατά τη διάρκεια των τριών Παραθύρων αυτός ο αριθμός έχει ενισχυθεί σχεδόν έξι φορές (300.000 κατά τη διάρκεια του τριών παραθύρων)
-Η έρευνα δείχνει ότι το 24% του κοινού των Προκριματικών αποτελείται από κόσμο που, ενώ δεν είναι φανατικοί φίλαθλοι μπάσκετ, ήθελαν να παρακολουθήσουν τις Εθνικές ομάδες τους και τους προσέλκυσε η κανονικότητα που έδειξαν οι Προκριματικοί.
-Επιπλέον, αυτοί οι «νέοι» φίλαθλοι είναι διαφορετικοί από τους υπάρχοντες σε επίπεδο Φύλου, ηλικίας (πιο ισορροπημένη και νεανική)
-Συνολικά, η έρευνα παρέχει σαφείς αποδείξεις ότι το νέο Παγκόσμιο Κύπελλο της FIBA
-Tο σύστημα των Προκριματικών προσεγγίζει τους υπάρχοντες φιλάθλους και αναπτύσσει τη βάση των οπαδών. Το κλειδί είναι η κανονικότητα των ανταγωνιστικών παιχνιδιών με τις ομάδες να έχουν την ευκαιρία να αγωνιστούν μέσα στο σπίτι τους, ενώ ο αντίκτυπος τροφοδοτείται από τη μαζική έκθεση στα social media, δημιουργώντας μία δυναμική που όπως φαίνεται θα μεγαλώσει όσο προχωρούν τα Παράθυρα.