Όταν οι Jason West και Vince Zampella αποχώρησαν από την Activision, αφήνοντας πίσω τους τη σειρά Call of Duty - αλλά με την συντριπτική πλειοψηφία των εργαζομένων της Infinity Ward να τους ακολουθεί, όλοι αναρωτήθηκαν ποιο θα είναι το επόμενο βήμα των ανθρώπων που ουσιαστικά καθόρισαν μια ολόκληρη γενιά μαζί με την ομάδα τους. Η Respawn Entertainment ήταν πλέον γεγονός και ο πρώτος τίτλος του νεοσύστατου στούντιο, αυτή τη φορά με την Electronic Arts στον ρόλο του publisher, είναι το Titanfall. Από την πρώτη ανακοίνωση του τίτλου στην E3 της χρονιάς που μας πέρασε, σταδιακά ολοένα και περισσότερες πληροφορίες άρχισαν να βλέπουν το φως της δημοσιότητας - screenshots και clips που προϊδέαζαν τους gamers για επικές μάχες με γιγάντια δίποδα mechs, τους Τιτάνες - ή αλλιώς… Titans. Από νωρίς ήταν γνωστό ότι το Titanfall θα είναι ένας αποκλειστικά multiplayer τίτλος, μια κίνηση που βρήκε την πλειοψηφία των παικτών σύμφωνη, αφού έτσι η ομάδα ανάπτυξης θα επικεντρωθεί σε αυτό που ξέρει να κάνει. Και αν έχει αποδείξει κάτι ο Zampella και η ομάδα του στο παρελθόν, είναι ότι αυτό ξέρει να το κάνει καλά.
Έτσι λοιπόν, μια ανάσα πριν από την κυκλοφορία του Titanfall, το Enternity είχε την δυνατότητα να δει από πρώτο χέρι τον τίτλο και να πάρει μια πρώτη γεύση, μέσα από την closed (μέχρι το Σάββατο) beta για την PC έκδοση. Από την πρώτη κιόλας στιγμή, ο τίτλος δίνει μια αίσθηση οικειότητας. Η αρχή γίνεται με το απαραίτητο tutorial, που εισάγει τους παίκτες στους βασικούς μηχανισμούς gameplay - και οι πρώτες εντυπώσεις δεν μπορούν παρά να είναι θετικές. Ο χειρισμός είναι απόλυτα «δεμένος», άμεσος και ακριβής. Μετά από λίγα λεπτά, το ελεγχόμενο περιβάλλον του εξομοιωτή-tutorial αποτελεί παρελθόν και οι παίκτες καλούνται να λάβουν μέρος στη μάχη. Όποιος έχει ασχοληθεί έστω και λίγο με FPS στο παρελθόν θα νιώσει αμέσως έτοιμος, αφού και στην πράξη η κίνηση είναι το ίδιο ακριβής και άμεση, ενώ τα wallruns και τα διπλά άλματα με τα jetpacks είναι διαισθητικά, χωρίς να απαιτείται κάποια ιδιαίτερη προσπάθεια. Όσοι βέβαια θελήσουν να «αναβαθμίσουν» το gameplay τους και να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί (και κάτι τέτοιο σίγουρα απευθύνεται στη συντριπτική πλειοψηφία των παικτών), θα πρέπει να εξασκηθούν ούτως ώστε να καταφέρουν όλες αυτές τις περίτεχνες κινήσεις που θα τους επιτρέψουν να βρίσκονται μέσα σε δευτερόλεπτα στον προορισμό της επιλογής τους - και φυσικά σε πλεονεκτική θέση έναντι του εχθρού.
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ.