Η σχεδιαστική ομάδα έρευνας και εξέλιξης της Kymco κινήθηκε κάτω από ένα συγκεκριμένο σχεδιαστικό «δόγμα», προσπαθώντας να δημιουργήσει ένα σύνολο ασφάλειας και ευελιξίας, άνεσης και ταχύτητας, ανεβάζοντας τον πήχυ της κατηγορίας ακόμα ψηλότερα!
Σχεδιασμένο στην Ιταλία
Στον αισθητικό τομέα, οι σχεδιαστές του Xciting δημιούργησαν από το μηδέν ένα σύγχρονο σύνολο, ακολουθώντας σχεδιαστικές τάσεις που συνδυάζουν υψηλή αισθητική με σπορ πινελιές και τονίζοντας ιδιαίτερα την επιθετική εμφάνιση. Οι ισχυροί προβολείς χρησιμοποιούν τεχνολογία LED DLR, ενώ το πίσω φωτιστικό σώμα έχει ενσωματωμένα Led Guides, αμφότερα χαρακτηριστικά που πρέρχονται από τον κόσμο των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Νέας σχεδίασης είναι επίσης και το εμπρός τμήμα του Xciting 400i, εξασφαλίζοντας χαμηλή αεροδυναμική αντίσταση και προσφέροντας την απαραίτητη προστασία στον αναβάτη κατά τη διάρκεια των υψηλών ταχυτήτων ενός ταξιδιού. Όλο και αυξάνονται οι αναβάτες που “τολμούν” ταξίδια μέσων αποστάσεων με maxi scooter, το νέο Xciting θα τους δώσει τη δυνατότητα να πάνε ακόμα παραπέρα!
Πολλοί οι χώροι, πλούσιος ο εξοπλισμός
Ο χώρος κάτω από την σέλα φτάνει στα 43 λίτρα, φιλοξενώντας με άνεση κράνος και αδιάβροχα, αλλά και αφήνοντας χώρο για περισσότερα μικροαντικείμενα. To σχήμα του επιτρέπει επίσης την αποθήκευση φορητού υπολογιστή 15 ιντσών, ενώ διαθέτει φωτισμό με αισθητήρα κίνησης. Τέλος, o αναβάτης έχει στη διάθεσή του ψηφιακά όργανα με πλήρεις ενδείξεις σε οθόνη υγρών κρυστάλλων υψηλής αντίθεσης, με το στροφόμετρο να παραμένει αναλογικό, τονίζοντας τα sport χαρακτηριστικά και εμφάνιση. Η λεπτομέρεια είναι αυτή που κάνει τη διαφορά και σε αυτόν τον τομέα η Kymco δεν κάνει συμβιβασμούς.
Σιγουριά μοτοσικλέτας
Ο νέος σχεδιασμός συμπεριλαμβάνει τόσο το πλαίσιο, όσο και τα περιφερειακά του. Ένα τελείως άκαμπτο περιμετρικό χωροδικτύωμα προσφέρει απουσία ταλαντώσεων και απόλυτη αίσθηση ακρίβειας σε όλες τις ταχύτητες, παράλληλα με χειρισμό που παραμένει φιλικός και σίγουρος. Στα φρένα θα συναντήσουμε πλευστούς δίσκους τύπου “μαργαρίτα” με ακτινική τριπίστονη δαγκάνα μπροστά και σωληνάκια υψηλής πιέσεως από νέα υλικά κορυφαίας τεχνολογίας. Αποτέλεσμα, η ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια και καλύτερη πληροφόρηση και αίσθηση στο φρενάρισμα.
Ο πλέον δυνατός
Το 400i κινεί ο νέος 400άρης κινητήρας G5-SC, που είναι 16 κιλά πιο ελαφρύς από αυτόν του Xciting 500! Πρόκειται για ένα πραγματικό «διαμάντι», που ενσωματώνει ότι πιο προηγμένο κυκλοφορεί σήμερα στους κινητήρες νέας γενιάς. Με 399 κ.εκ. και τροφοδοσία μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού, αποδίδει 36 ίππους στις 7.500 στροφές, με τη ροπή να βρίσκεται στα 37,7 Nm στις 6250.
Το… weight lifting αφορά σε πολλά σημεία του νέου Xciting, περιορίζοντας το συνολικό βάρος κάτω από τα 200 κιλά, μειώνοντας την κατανάλωση και αυξάνοντας την οικονομία χρήσης αλλά και την αυτονομία του.
Τιμές
Η τιμή του διαμορφώθηκε στα 5.495 €. Εναλλακτικά παρέχεται η δυνατότητα 18μηνου επιδοτούμενου χρηματοδοτικού ή 12μηνης άτοκης εξόφλησης μέσω πιστωτικής κάρτας. Υπάρχει βέβαια και η δυνατότητα απόκτησής του με 0% προκαταβολή και έως 72 μήνες έντοκη αποπληρωμή. Θα το βρείτε σε όλα τα σημεία πώλησης Kymco ανά την Ελλάδα σε Λευκό (Ghost White Matt) ή Μαύρο (Diamond Black) χρώμα. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλ. 800-11-20025, στο www.kymco.gr ή στο www.facebook.com/kymco.gr
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής