Οι «αιώνιοι» έκαναν το καθήκον τους και προκρίθηκαν στα προημιτελικά της Ευρωλίγκας. Σημαντική συμβολή στην προσπάθειά τους αυτή είχαν και οι φίλαθλοί τους, που παρά την οικονομική κρίση και τις άδικες συγκρίσεις με το παρελθόν ήταν δίπλα τους, στις πολλές χαρές και τις λίγες λύπες.

Το www.sport-fm.gr σάς παρουσιάζει το… ταμείο Ολυμπιακού, Παναθηναϊκού αλλά και των υπολοίπων ομάδων του Top 16 στα εισιτήρια με βάση τα στοιχεία στην ιστοσελίδα της Ευρωλίγκας (σε άλλα παιχνίδια δημοσιεύεται ακριβής και σε άλλα κατά προσέγγιση αριθμός θεατών).

Ο Παναθηναϊκός τερμάτισε τέταρτος μεταξύ των ομάδων του Top 16 σε εισιτήρια με 10.514 κατά μέσο όρο. Μεγαλύτερη προσέλευση είχε στο τελευταίο ματς της φάσης, με 18.000, ενώ μικρότερη απέναντι στην Μπάμπεργκ με 5.000.

Ο Ολυμπιακός είναι όγδοος στη λίστα με 8.135, με… limit up τους 10.920 θεατές απέναντι στην Μπαρτσελόνα και limit down τους 6.000 κόντρα στη Μακάμπι.

Πρώτη ομάδα σε εισιτήρια ήταν η Ζαλγκίρις Κάουνας με 12.882 και τελευταία η Χίμκι με 4.037 ανά αγώνα. Εντύπωση προκαλεί πως χαμηλά στη λίστα βρίσκονται υπερδυνάμεις όπως η αντίπαλος του Παναθηναϊκού στα προημιτελικά Μπαρτσελόνα που ήταν δωδέκατη με 5.307, ενώ μία θέση πιο κάτω ήταν η ΤΣΣΚΑ Μόσχας με 4.677. Η αντίπαλος του Ολυμπιακού στα play offs Αναντολού Εφές είναι έβδομη με 8.548.

Αναλυτικά τα στοιχεία:

1. Ζαλγκίρις Κάουνας: 12.882 (90.178)
2. Κάχα Λαμποράλ: 12.398 (86.790)
3. Μακάμπι Τελ Αβίβ: 10.980 (76.860)
4. Παναθηναϊκός: 10.514 (73.604)
5. Άλμπα Βερολίνου: 9.501 (66.509)
6. Ρεάλ Μαδρίτης: 9.195 (64.369)
7. Αναντολού Εφές: 8.548 (59.841)
8. Ολυμπιακός: 8.135 (56.947)
9. Μπάμπεργκ: 6.800 (47.600)
10. Ουνικάχα Μάλαγα: 5.856 (40.992)
11. Φενέρμπαχτσε/Ούλκερ: 5.514 (38.603)
12. Μπαρτσελόνα: 5.307 (37.152)
13. ΤΣΣΚΑ Μόσχας: 4.677 (32.742)
14. Μπεσίκτας: 4.632 (32.424)
15. Σιένα: 4.330 (30.312)
16. Χίμκι: 4.037 (28.250)

Επιμέλεια: Χρήστος Ρομπόλης

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube