Τελικά δεν θα υπάρξει υπαναχώρηση και επιστροφή στο παλιό σύστημα κατατακτήριων της Formula 1, παρά τα σοβαρά παράπονα που εξέφρασαν ομάδες και πιλότοι για το νέο φορμάτ.

Στη Μελβούρνη εγκαινιάστηκε το νέο σύστημα κατάταξης, που προβλέπει το σταδιακό αποκλεισμό των πιλότων ανά 90 δευτερόλεπτα, ωστόσο πέρα από τα προβλήματα που προκάλεσε στις ομάδες για να έχουν έναν ανταγωνιστικό χρόνο, ήταν και αρκετά αντιτηλεοπτικό με αρκετά «νεκρά» διαστήματα.

Οι ομάδες στη σύσκεψή τους την Κυριακή έδειξαν αποφασισμένες να επιστρέψουν στο σύστημα που εφαρμοζόταν μέχρι και πέρσι, με τους τρεις κύκλους των κατατακτήριων και τον αποκλεισμό έξι στον πρώτο γύρο (Q1), ισάριθμων στο δεύτερο (Q2) και την κατάταξη της δεκάδας στον τρίτο (Q3).

Πάντως η FIA, η Force India και η Pirelli εξέφρασαν αντιρρήσεις για το αν πρέπει να εγκαταλειφθεί το νέο σύστημα και από τη στιγμή που απαιτείται ομοφωνία για μια τέτοια απόφαση, όλα δείχνουν πως θα γίνει τελικά μια τροποποίηση του νέου φορμάτ. Πιθανότατα αυτό θα προβλέπει πως θα υπάρχει μια μεγαλύτερη περίοδος χωρίς αποκλεισμούς στην Q1 και την Q2, ενώ η Q3 θα μειωθεί κατά δέκα λεπτά και οκτώ αυτοκίνητα θα διεκδικούν τις πρώτες θέσεις χωρίς κίνδυνο αποκλεισμού.

Εφόσον το νέο φορμάτ εγκριθεί από τη συνεδρίαση που θα γίνει μέσα στην εβδομάδα, θα εφαρμοστεί στο ερχόμενο Grand Prix, αυτό του Μπαχρέιν, και κατόπιν θα επαναξιολογηθεί για να αποφασιστεί αν θα… μονιμοποιηθεί.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube