Η διαφήμιση είναι τέχνη αλλά και η βασική μέθοδος που – είτε το θέλεις, είτε όχι – μπορεί να σε πείσει να αγοράσεις ένα προϊόν, έστω και μόνο για να το δοκιμάσεις.

Σύμφωνα με τους ειδικούς μία διαφήμιση είναι πετυχημένη όταν το κοινό τη συζητά, ανεξάρτητα του εάν αυτό γίνεται με θετικό ή αρνητικό τρόπο. Υπάρχουν, όμως και ορισμένες διαφημίσεις – 26 για την ακρίβεια – τις οποίες οι εταιρείες που τις χρησιμοποίησαν θα ήθελαν να τις έχουν ξεχάσει.

Ο λόγος; Το σεξιστικό περιεχόμενό τους, καθώς σε όλες οι γυναίκες παρουσιάζονται ως «περίεργο», «κατώτερο» και άλλα αντίστοιχα κοσμητικά επίθετα είδος. Το μόνο ελπιδοφόρο είναι ότι οι συγκεκριμένες διαφημίσεις είναι... παλιές, αν και η αναπαραγωγή συγκεκριμένων στερεότυπων τόσο για τις γυναίκες όσο και για τους άνδρες εξακολουθούν να εμφανίζονται στον κόσμο της διαφήμισης ακόμη και στις μέρες μας.

Heinz, 1950: Η διαφήμιση ξεκινά με το μότο: «Οι περισσότεροι σύζυγοι, στις ημέρες μας, έχουν σταματήσει να χτυπούν τις γυναίκες τους...»




Van Heusen, 1951: «Δείξε της ότι ο κόσμος ανήκει στον άντρα»


Chase & Sanborn, 1952: Μία «ανάλαφρη» άποψη της ενδοοικογενειακής βίας


Schlitz, 1952: «Μην ανησυχείς αγάπη μου, δεν έκαψες την... μπύρα»


Alcoa, 1953: Τα νέα καπάκια της εταιρείας δεν χρειάζονται «μαχαίρι για να ανοίξουν, ανοιχτήρι ή έστω τον σύζυγό σας»



Pitney-Bowes, 1953: Είναι τόσο εύκολο να το χρησιμοποιήσεις που μπορεί να το κάνει ακόμη και μία γυναίκα.


Unilever, 1955: Μάντεψε ποιος έπλυνε όλα τα πιάτα;Unilever


Budweiser, 1956: «Η Budweiser έχει ικανοποιήσει περισσότερους συζύγους από οποιοδήποτε άλλο ρόφημα».


Drummond, 1959: Η γυναίκα είναι «βαρίδι».


Kenwood, 1961: Γι' αυτό χρειάζονται οι σύζυγοι.


Acme, 1963: Η πιο σημαντική ιδιότητα ενός καφέ είναι το πόσο ευχαριστεί έναν άντρα.


Nesbit's, 1964: «Είσαι αρκετά γυναίκα για να αγοράσεις στον άντρα τη μουστάρδα του;»


VW, 1964: «Οι γυναίκες είναι απαλές και ευγενικές, αλλά χτυπάνε τα πράγματα... Μπορεί να σπάσει την κουκούλα. Να τσακίσει την πόρτα. Ή να σκάσει το λάστιχο....».


Dormeyer, 1966: Οι γυναίκες είναι απελπισμένες για ηλεκτρικές συσκευές και μπορεί να κλάψουν προκειμένου να τις αποκτήσουν.


Brown & Williamson, 1967: «Οι καλύτερες είναι αδύνατες και πλούσιες».


1968: Η American Airlines θέλει να σκέφτεσαι ότι η όμορφη αεροσυνοδός είναι κάποια όπως η μητέρα σου.


Procter & Gamble, 1968: Το φεγγάρι δεν μπορεί να καθαριστεί μόνο του.


Whitehall Labs, 1969: «Ο πονοκέφαλος της νοικοκυράς».



Muriel, 1969: Η Tipalet θέλει να ξέρετε ότι τα τσιγάρα φτιάχτηκαν για τους άνδρες, αλλά αμέσως ελκύουν τις γυναίκες.


1969-1970: Ο Jell-O δεν πιστεύει ότι μία γυναίκα μπορεί να κατανοήσει την έννοια της ιεραρχίας στη δουλειά.


1970: Η Datacomp κατασκεύασε ένα computer που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο καθένας... ακόμα και οι γυναίκες!


General Mills, 1970: «Κράτα το σπίτι....».


Dacron, 1970: «Είναι ωραίο να έχεις ένα κορίτσι κάπου στο σπίτι».


Mini, 1971: «Κάνει την οδήγηση τόσο εύκολη όσο τον ύπνο. Κοιμήσου αγάπη μου...»



Brown, 1973: «Ο σωτήρας της συζύγου!»


1974: Η Weyenberg Shoes πιστεύει ότι η θέση της γυναίκας είναι στα... πόδια ενός άντρα.


Πηγή: Newmoney.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Εκκλησία στην Ελβετία παρέχει εξομολογήσεις με Τεχνητή Νοημοσύνη - Tι είναι το Jesus AI!

Απίθανες σκηνές στη βουλή της Νέας Ζηλανδίας: Σκίσιμο νομοσχεδίου και... χάκα από Μαορί βουλευτές!

Δραματική διάσωση οδηγού στις ΗΠΑ – Το ΙΧ του έπεσε σε πισίνα και παγιδεύτηκε

Συνελήφθη στις ΗΠΑ 84χρονος μετά από... μισό αιώνα χάρη σε νέα τεχνολογία DNA!

«Δαιμόνιo» marketing: Εταιρεία πουλάει... αέρα από τη λίμνη Κόμο - Τον παστεριώνει σε κονσέρβα!

Γυναίκα ψήφισε με το... σουτιέν όταν της είπαν να καλύψει την μπλούζα με τον Τραμπ

Ο ενας αετός... έπνιξε τον άλλον: Άγνωστοι χάκαραν ηλεκτρονική πινακίδα στη Σερβία και προκάλεσαν πανικό

Τυφώνας Milton: Ο κάτοικος της Φλόριντα που έδεσε το σπίτι του με ιμάντες κατάφερε να το σώσει!

Βρέθηκε ταχυδρόμος για το μικρότερο νησάκι της Ανταρκτικής - Για πέντε μήνες θα ζει μαζί με τους πιγκουίνους!

Η πολιορκία των ρακούν: Πάνω από 100 μαζεύτηκαν για να... δειπνήσουν στο σπίτι γυναίκας στην Ουάσινγκτον!