Με αυτή την κίνηση, η Mazda Νοτιοανατολικής Ευρώπης διευρύνει το δίκτυο που διευθύνει από την έδρα της στο Κλάγκενφουρτ, σε συνολικά 18 χώρες με 519 αντιπροσώπους και σημεία εξυπηρέτησης.

Μέχρι σήμερα, τη διαχείριση της ελληνικής αγοράς για λογαριασμό της Mazda είχε η εταιρεία ΕΛΜΑ, ένας ανεξάρτητος εισαγωγέας. Η οικονομική κρίση, από το 2008, αλλά και η έλλειψη ανταγωνιστικών κινητήρων (μικρού κυβισμού) για την συνεχώς μειούμενη ελληνική αγορά αυτοκινήτου, οδήγησε τον όμιλο Κορτέση στην αποχώρησή του από την αγορά, με αποτέλεσμα η Mazda Νοτιοανατολικής Ευρώπης να αναλάβει την εισαγωγή γνήσιων ανταλλακτικών και εξαρτημάτων στην ελληνική αγορά. Για το σκοπό αυτό, έχουν δημιουργηθεί νέες συνεργασίες με συνολικά 12 Έλληνες επισκευαστές, οι οποίοι ήταν στο παρελθόν συνεργάτες της Mazda και επομένως διαθέτουν όλη την απαραίτητη τεχνογνωσία και πληρούν τα ποιοτικά πρότυπα της εταιρίας.

Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube