Η Hyundai Motor με την πρωτοποριακή καμπάνια «Ένα μήνυμα προς το διάστημα» κατέκτησε τρία χάλκινα λιοντάρια στις κατηγορίες Τεχνική Ταινιών, Αμεσότητα και Εξωτερική παραγωγή στο «Cannes Lions» το Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας 2015.
Η παγκόσμια αυτή εκδήλωση είναι η μεγαλύτερη γιορτή της δημιουργικής εργασίας σε παγκόσμιο επίπεδο που αλλάζει το τοπίο των επικοινωνιών.
Με την έναρξη προβολής στις 13 Απριλίου του τρέχοντος έτους, η καμπάνια της Hyundai Motor υπήρξε κέντρο προσοχής για μέσακοινωνικής δικτύωσης (socialmedia) σε όλο τον κόσμο...
www.driveandtravel.gr