Η πολυαναμενόμενη σεζόν του πρωταθλήματος της Formula 1 αρχίζει!

Στην Αυστραλία θα λυθούν όλα τα… μυστήρια με τις ομάδες να βλέπουν που ακριβώς βρίσκονται σε μία σεζόν που χαρακτηριστικό είναι οι αλλαγές.

Οι νέοι κινητήρες, οι αλλαγές στις αεροτομές και τα αποτελέσματα των χειμερινών δοκιμών έχουν δημιουργήσει έντονο ενδιαφέρον για τη νέα εποχή της Formula 1.

Λίγα λόγια για την πίστα:

Η πίστα Άλμπερτ Παρκ αποτελεί εύκολο έργο για τους πιλότους, αφού η χάραξη της είναι απλή. Το μήκος της διαδρομής είναι 5.303 χιλιόμετρα και ο νικητής θα αναδειχθεί ύστερα από 58 γύρους, διανύοντας συνολικά 307.574 χιλιόμετρα.

Στις ελεύθερες δοκιμές οι πιλότοι πρέπει να καθαρίσουν τους δρόμους, οι οποίοι είναι αρκετά σκονισμένοι από τη χρήση τους από το κοινό. Το σιρκουί αποτελείται από 16 στροφές, 10 εκ των οποίων έχουν δεξιά φορά και 6 αριστερή.

Οι πιλότοι ακολουθούν τη φορά των δεικτών του ρολογιού σε μια διαδρομή που έχει υψηλό μέσο όρο ταχύτητας.

Τι λένε οι αριθμοί!

Ο ταχύτερος γύρος έχει γίνει από τον Μίκαελ Σουμάχερ το 2004, γυρίζοντας στο 1:24.125. Το ταχύτερο σημείο της πίστας είναι η γραμμή εκκίνησης, οπού οι πιλότοι αγγίζουν τα 305 χλμ. την ώρα.

Στον αντίποδα βρίσκεται η στροφή 15, στην οποία οι πιλότοι έχουν δευτέρα στο κιβώτιο ταχυτήτων, τρέχουν με 84χλμ. την ώρα και δέχονται δυνάμεις 1.88 G.

Την περσινή σεζόν ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήρε την πολ ποζίσιον, ωστόσο ο Κίμι Ραϊκόνεν ήταν αυτός που πήρε την καρό σημαία.

Ελαστικά:

Στο πρώτο γκραν πρι της σεζόν η Pirelli θα προμηθεύσει τις ομάδες με τη μεσαία (άσπρο διακριτικό ) και τη μαλακή (κίτρινο διακριτικό) γόμα.

Κάντε μια βόλτα στο σιρκουί με τον πρώην πιλότο της Formula 1, Μαρκ Γουέμπερ:

)

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube