Ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα συνεχίζει να οδηγεί την κούρσα του 59ου ράλι Ακρόπολις στην έναρξη της τελευταίας ημέρας του αγώνα.
Ο Φινλανδός οδηγός της Volkswagen στην πρώτη ειδική της Κυριακής και 12η στο σύνολο του αγώνα έκανε τον πέμπτο χρόνο, επιλέγοντας να οδηγήσει πιο αργά και πιο σταθερά, δεδομένης της μεγάλης διαφοράς που έχει χτίσει από τους υπόλοιπους.
Στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, οδηγώντας επίσης συντηρητικά, βρίσκεται ο Ντάνι Σόρντο με Citroen, απέχοντας 1:07.5 από την κορυφή. Σταθερός στην τρίτη θέση βρίσκεται ο Τιερί Νουβίλ.
Όλα δείχνουν ότι η μάχη της τέταρτης θέσης θα συνεχιστεί και σήμερα, δεδομένου ότι η διαφορά των Αλ Ατίγια και Αντρέας Μίκελσεν είναι περίπου 15 δεύτερα, με τον δεύτερο να κερδίζει τον πρώτη ειδική της ημέρας.
Μάλιστα η εν λόγω νίκη είναι η πρώτη του 23χρονου στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι.
Στην όγδοη θέση βρίσκεται ο Μίκο Χιρβόνεν, ενώ την πρώτη δεκάδα συμπληρώνει ο Σεμπαστιάν Οζιέ.
Αναλυτικά οι χρόνοι μετά την ολοκλήρωση της SS11:
1. Λάτβαλα, VW , 2:41:00.4
2. Σόρντο, Citroen, +1:07.5
3. Νουβίλ, M-Sport Ford, +1:47.7
4. Αλ Ατίγια, Citroen- Qatar WRC +3:52.1
5. Μίκελσεν, VW + 4:07.9
6. Όστμπεργκ, M-Sport Ford, + 5:28.5
7. Πρόκοπ, Czech Ford, +6:06.5
8. Χιρβόνεν, Citroen, +7:51.9
9. Νόβικοφ, M-Sport Ford, +8:14.4
10. Οζιέ, VW, +10:28.0
11. Κούμπιτσα, WRC2, +11:54.3
Νικητές ειδικών:
SS1: Ευγκένι Νόβικοφ
SS2: Ευγκένι Νόβικοφ
SS3: Γιάρι Λάτβαλα
SS4: Γιάρι Λάτβαλα
SS5: Γιάρι Λάτβαλα
SS6: Ντάνι Σόρντο
SS7: Γιάρι Λάτβαλα
SS8: Ευγκένι Νόβικοφ * Υπό συνθήκες βροχής
SS9: Ευγκένι Νόβικοφ
SS10: Σεμπαστιάν Οζιέ* Υπό συνθήκες βροχής
SS11: Αντρέας Μίκελσεν
Δείτε highlights από τις πρώτες πέντε ειδικές του Ακρόπολις:
Δείτε highlights από τη δεύτερη ημέρα του Ακρόπολις:
Ειδικές που απομένουν την Κυριακή (2/6):
SS11: Πίσια 1, 11,47χλμ, -Ώρα έναρξης: 10:23
SS12: Λουτράκι 1, 30,14χλμ, - Ώρα έναρξης: 10:42
SS13: Πίσια 2, 11,47χλμ, -Ώρα έναρξης: 13:37
SS14: Λουτράκι 2, (Power Stage) 30,14χλμ, - Ώρα έναρξης: 13:56
Δείτε τι συνέβη στις: SS1, SS2 SS3, SS4 , SS5 , SS6 , SS7, SS8 , SS9 και SS10 του αγώνα.