Είτε πρόκειται για το μικρό Corsa είτε για το πολυμορφικό Zafira. Τώρα, στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (12 – 22 Σεπτεμβρίου), η γερμανική μάρκα πρόκειται να παρουσιάσει το νέο Insignia OPC σε αμάξωμα Sports Tourer (αρχικά), εμφανισιακά ανανεωμένο.
Το πλαίσιο OPC αναβαθμίστηκε με ιδιαίτερη έμφαση στον ανασχεδιασμένο πίσω άξονα – όπως τα υπόλοιπα μέλη της νέας οικογένειας Insignia – όπου οι μηχανικοί τροποποίησαν περίπου το 60% των εξαρτημάτων. Βελτιώθηκαν τα χαρακτηριστικά θορύβων και κραδασμών, ενώ άλλαξε το λογισμικό στο σύστημα ευστάθειας - ESP επιτρέποντας μεγαλύτερη ακρίβεια στη ρύθμιση της δυναμικής συμπεριφοράς κυρίως στην αντίδραση των τάσεων υποστροφής.
Εξάλλου, τροποποιημένο λογισμικό αποσβεστήρων για το πλαίσιο FlexRide με προσαρμοζόμενα αμορτισέρ διασφαλίζει καλύτερο κράτημα στο δρόμο. Αυτό το ειδικό πρόγραμμα για OPC βελτιώνει τη δυναμική συμπεριφορά, επιτρέποντας ταχύτερη και ακριβέστερη απόκριση σε διάφορους ελιγμούς και οδικές συνθήκες.
Με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο (υπάρχει και αυτόματο με διακόπτες στο τιμόνι) και τετρακίνηση - AWD, το Insignia OPC εφοδιάζεται με το γνωστό κινητήρα 2.8 lt V6 που αποδίδει τώρα 325 ίππους με 435 Nm ροπής, επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6 δευτ. (Sports Tourer: 6,3 δευτ.) και αγγίζει 250 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα (με ηλεκτρονικό κόφτη). Στην έκδοση χωρίς ηλεκτρονικό κόφτη, το OPC με μηχανικό κιβώτιο αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 270 χλμ./ώρα (Sports Tourer: 265 χλμ./ώρα). Το ισχυρό σύστημα πέδησης Brembo διασφαλίζει ταχεία επιβράδυνση με μέγιστη ευστάθεια ακόμα και σε σκληρή χρήση.
To ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα 4x4 περιλαμβάνει και ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για τη διασφάλιση της μέγιστης πρόσφυσης. Προσαρμόζεται στις οδικές συνθήκες και κατανέμει τη ροπή ομαλά από 0 έως 100% μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα, καθώς και μεταξύ των πίσω τροχών. Στη καμπίνα υπάρχουν καθίσματα Recaro - προαιρετικά δερμάτινα με λειτουργία μνήμης, επιλογέας OPC, νέο ταμπλό οργάνων, προαιρετική οθόνη ενδείξεων 8 ιντσών με πολλές πληροφορίες (πίεση και θερμοκρασία λαδιού, τάση μπαταρίας, θέση γκαζιού, ισχύς φρένου και δύναμη g που απορρέει από την πλευρική επιτάχυνση.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής