Ο ΟΣΕ, προβαίνει στην αποκατάσταση των ανοιγμάτων και της στέγης του Σταθμού Μάναρη, καθώς και των άκρων της λιθοδομής της ομώνυμης τοξωτής λίθινης γέφυρας, όπου εδράζεται η σιδηροδρομική γραμμή.

Το έργο έχει ως σκοπό την διατήρηση του αρχιτεκτονικού μνημείου, ως προς την εικόνα και την ασφαλή χρήση του.

Το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, ως γνωστόν, εξαπλώθηκε ως μια ζωντανή και αδιάκοπη ιστορική συνέχεια, ώστε σήμερα να μετράει πέραν των 120 χρόνων σπουδαίας πολιτιστικής παρουσίας στα μέσα μαζικής μεταφοράς της χώρας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα έργου-μνημείου της πρώιμης ελληνικής σιδηροδρομικής ιστορίας, είναι και η λίθινη τοξωτή σε καμπύλη γέφυρα Μάναρη στον άξονα της γραμμής: Κορίνθου, Τρίπολης, Καλαμάτας.

Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube