Τη χρονιά που μας πέρασε η σουηδική μάρκα αύξησε για άλλη μια φορά το μερίδιο αγοράς της. Το ποσοστό 2,6% είναι το μεγαλύτερο που έχει επιτύχει στην ιστορία της στην Ελλάδα και ένα από τα μεγαλύτερα για τη μάρκα παγκοσμίως!
Η αύξηση του μεριδίου αγοράς της Volvo προήλθε από τις συνολικές πωλήσεις 1.832 αυτοκινήτων, έναντι 1.463 το 2013. Είναι χαρακτηριστικό της επιτυχίας της Volvo, ότι η αύξηση 25,2% που αντιπροσωπεύει αυτή η διαφορά είναι μεγαλύτερη από τον αυξητικό ρυθμό στον οποίο κινήθηκε η αγορά αυτοκινήτου τη χρονιά που πέρασε.
Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr