Σε πρόγραμμα διαφήμισης συνολικού ύψους 985.000 ευρώ περίπου προχωρά ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, ύστερα από συμφωνία με την TUI Group, με το μεγαλύτερο μέρος των δράσεων να αφορά στις αγορές της Βρετανίας, της Γερμανίας και των χωρών της Σκανδιναβίας.
Τα κοινά προγράμματα προβολής θα απευθύνονται τόσο στους καταναλωτές (Β2C), όσο και στους συνεργαζόμενους ταξιδιωτικούς πράκτορες της TUI (B2B) και περιλαμβάνουν ένα σύνολο διαφημιστικών ενεργειών, όπως: online διαφήμιση μέσω display campaigns, email marketing και social media campaigns, offline ενέργειες μέσω τηλεόρασης ή/και ραδιοφώνου, έντυπων καταχωρήσεων και direct marketing, προώθηση πωλήσεων μέσα στα καταστήματα (in-store activities)...
www.driveandtravel.gr