Οι τρεις διαθέσιμες γόμες για το τριήμερο είναι η μαλακή, η μέση και η σκληρή, η οποία χρησιμοποιείται μόλις για τρίτη φορά φέτος, μετά την Ισπανία και τη Μεγάλη Βρετανία.
Οι πιλότοι έχουν 13 σετ ελαστικών σε κάθε αγώνα και καλούνται να επιλέξουν πόσα σετ από την κάθε γόμα θα χρησιμοποιήσουν ανά τριήμερο. Οι δύο διεκδικητές του τίτλου, Νίκο Ρόσμπεργκ και Λιούις Χάμιλτον, επέλεξαν 7 σετ μαλακής γόμας, που είναι και η πιο γρήγορη διαθέσιμη. Μοναδική διαφοροποίηση αποτελεί η κίνηση του Γερμανού να διαλέξει 4 σετ μέσης και 2 σκληρής, σε αντίθεση με τον Βρετανό που έχει επιλέξει 3 και 3 σετ αντίστοιχα.
Οι δύο πιλότοι της Toro Rosso, Κάρλος Σάινθ και Ντανίλ Κβίατ έχουν διαλέξει τα περισσότερα σετ μαλακής γόμας, έχοντας 8. Αντίθετα, ο Τζόλιον Πάλμερ της Renault θα έχει στη Μαλαισία 4 σετ σκληρής γόμας, τα περισσότερα από κάθε άλλον. Πάντως, η πιο ανθεκτική γόμα της Pirelli αναμένεται να χρησιμοποιηθεί στην πίστα της Κουάλα Λουμπούρ, καθώς αποτελεί μία από τις πιο απαιτητικές όσον αφορά τη φθορά των ελαστικών στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Επιμέλεια: Νίκος Αρβανίτης ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube